Gå til innhold

Hva har dere kjøpt i farsdagsgave da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe så fantastisk originalt som 4 par ullsokker og en truse:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En juleshopping helg til Gøteborg med meg og lille snupp, middag og kake:) Pappa er i London, så får ikke noe denne gang. Føler det må gis på dagen eller la være.

Pleier ikke å gi mannen så mye, men synes han fortjener det og vi trenger en kosetur alle 3.

Skrevet

Ingenting. Han kjøper heller ingenting til meg. Vi gjør ikke noe spesielt ut av disse dagene =)

Skrevet

jeg har kjøpt et lerret, og så har ungene malt håndavtrykk på :) Jeg mener at gaven skal være fra ungene, og da syns jeg (min mening da!) at det blir litt for dumt at jeg skal gå og kjøpe en genser e.l.

Skrevet

Digital bilderamme.

Også får vi se om guttene er i humør til kort-tegning i morra.

Skrevet

Han skal få boken "pappa kan alt", nøkkelring med bilde av gutten vår på og kopp som det står verdens beste pappa og bilde av jenta vår på.

I tillegg skal han få kake og kort selvfølgelig..

Skrevet

Mannen min får en kjempefin genser han kan pynte seg med i julen, en konfekteske med hjertesjokolader og kort fra barna:)

Skrevet

Har kjøpt kort og sokker til min pappa og pappa´n her i huset får det samme + 2 pakning med boxere og en bildemontasje av han og jenta vår!:)

Jenta vår har også laget en tegning til han i barnehagen, som er formet som et hjerte og laminert!:)

Skrevet

Faren min er død :(

Mannen får ingenting av meg, da han ikke er min far (og fordi jeg ikke er fan av flere kjøpedager). Kanskje jeg baker kake, forresten, for det er jo godt

Skrevet

Vi pleier å feire med brask og bram, for det er så koselig å se ungenes tindrende, forventnigsfulle øyne når de står klar utenfor soveromsdøra med kake og lys.. Og de gjør seg stor flid å lage fint farsdagskort. Vi har kjøpt den nyeste til jo Nesbø og noe småtterier mer. Så blir det muffins, kake og kaffe på senga. Tulipaner og lys også koser vi oss lenge på sengekanten.. Nå har Far vært på fylla,da... he he... så vi venter til han begynner å bli menneske igjen før i går inn til han.

Skrevet

Sovemorgen, kaffe på senga og tegninger fra jentene.

Pappa og svigerfar får bilde av jentene.

Huset er fullt av kaker siden vi har 4 års dag i dag, så egentlig er vel eldstejenta den beste farsdagsgaven;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...