celodi Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Gubben får en kopp som det står verdens kuleste pappa på (eller noe i den duren) så får han skjorte og slips. Pappa og svigerfar får konfekt og en cd.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 ikke noe... her blir det et kort og en kake... hadde tenkt roser, men jeg har vært syk i dag, så har ikke fått til det. Barna har malt, så hvis jeg orker å ordne passpartout-rammer i kveld, blir det bilde både til pappan og bestefar fra begge barna...
Rampongi Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 ikkeno, han vil ikke ha.. jeg derimot vil gjerne ha noe når det blir min tur..
nelliik m/blå & rosa Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Har heller ikke kjøpt noe Syns det er unødvening mye kjøps-press rundt slike dager... Når jeg var lita pleide vi jo alltid å lage noe selv, også kort & kake. Pluss frokost på senga, og slike søte ting liksom At dagen bare er pappan sin (eller mamma sin ved morsdager <3 ) Og denne tradisjon vil jeg mye heller ta med meg videre enn å kjøp nye ting. Så det lille blå har gjort er å fingermale, satt oss ned en dag før pappan var ferdig på jobb! Så har jeg rammet inn arket Vakkert I tilegg har jeg laget og skrevet kort med et avsnitt fra et annet ark han malte på SÅ skal han få sove lenge, og bli vekt til deilig frokost med rundsykker, egg, kakao osv Har bakt muffins til senere Kaaaansje kjøøper jeg blomster, det pynter uansett mye opp i leiligheten... Men får se. Skal hvertfall lage en koselig dag for pappaen, for det syns jeg farsdag symboliserer <3 Gleder meg!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 har får en sesong av en av serien han samler på, så skal snuppa få tegne et kort i morgen som jeg skal skrive på.. så skal vi nok lage froksot til han:) å pappen min får den nye machel jackson cd, faren til sambo får ikke noe annet enn gratulerer med farsdagen meld/telefon(de har nesten ikke noe kontakt)..
hippopotamus! Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Genser til min far, og sokker, boksere og et lite pengebidag til en jakke han skal kjøpe fra ungene til deres pappa
har fått lita pia Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Her har jeg og den eldste bakt deilig bløtkake med jordbær, banan og sjokolade..kjøpt en fruktnøtt og pakket inn, rosa tulipaner også har den minste perlet et bilde...og seff hjemmelaga farsdagskort da;) så blir det frokost på senga i morgen..gleder oss:)
Mille** Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Hadde bare tenkt at vi skulle kjøpe en verdens beste pappa kopp, eller noe i den duren, men så snublet jeg over den siste boka til Dan Brown som jeg vet han ønsker seg, så da ble det den istedenfor. )
Mammapudding Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Samboern min får 4 par sokker og 2 boxershortser. Pappa og svigerfar får hver sin eske konfekt pluss en tegning fra Leah
Gjest Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Pappa får kort, bok og kake. Litt usikker på hvordan jeg skal håndtere junior og farsdag, får se hvordan det blir imorgen.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 Kokebok! Hadde egentlig ikke tenkt å bruke så mye penger (350,-..), men da jeg så den måtte jeg bare kjøpe den. Den heter "Tøff mat-Pølser og øl". Og mannen elsker øl og grilling. Satser på at jeg får igjen for det ved neste grilling (Vi griller hele året, så lenge vi finner grillen under snøen da )
OsloMor Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 Morsom presang <3 Klumpen <3! Er det den boken til Jan Vardøen? Kokebøker kan man barei kke få nok av;)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Jeg kjøper ingenting, men pappa'n skal få hjemmelaget kort og så baker vi muffins. Masse kos og kaffe på senga!
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. november 2009 #15 Skrevet 7. november 2009 Jepp, stemmer det Elsker kokebøker! Og mannen er åpen for å eksperimentere på kjøkkenet, så håper å få smakt hjemmebrygget øl og pølser med masse smak (og der man vet hva som er inni..) om ikke så altfor lenge Leste faktisk om den i et mamma-blad. Skulle muligens ventet med den til julaften, men klarte ikke..
MathildeC Skrevet 7. november 2009 #16 Skrevet 7. november 2009 Jenta mi (2 år) laget farsdagskort i barnehagen. Det var flaks, for på den måten fikk jeg også med meg at det er farsdag i morgen.. Så han får et kort. Middag og dessert må han dessverre lage selv..
Helverine Skrevet 7. november 2009 #17 Skrevet 7. november 2009 Boxershorts til pappa Verdens beste pappa kopp og en bok til mannen Han skal få sove lenge, og får deilig frokost, og kake senere på dagen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 #18 Skrevet 7. november 2009 min pappa får boken til Lie den kosta pokker meg 450 kr. + at jeg har fiksa kake. dyr mann dette. faren til småen er ikke mitt ansvar og småen skal ikke dit.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. november 2009 #19 Skrevet 7. november 2009 Har kjøpt en foret kjeledress til han, han stikker alltid av med min... Så da tenkte jeg han kunne få sin egen, selv om han "mobbet" meg da jeg ville ha (og fikk av min mor) en slik... hehe..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. november 2009 #20 Skrevet 7. november 2009 Fotballtur, FotballManager, og en selvlaget kopp fra den lille. Så blir det middag på dagen. Pappa får teater og middag for seg +1. Regner det blir mamma som er den heldige som får være hans date.
TA 1980 Skrevet 7. november 2009 #21 Skrevet 7. november 2009 Min mann får god frokost når han står opp, bula bukse, og kort. Også blir det sjokoladekake på ettermiddagen.
minni08 ♥ Skrevet 7. november 2009 #22 Skrevet 7. november 2009 Blad og godis. kopp og slikt tenkte jeg snella kan få kjøpe selv når hun blir litt større og vil bestemme selv:)
mamma >to gull Skrevet 7. november 2009 #23 Skrevet 7. november 2009 Kjøpte en driiit fint skjerf på Sand med lilla farger i seg og Loreal sin manneserie (en rensegele, barberskum og ansiktskrem:-) Det er min tur til å sove lenge imrg, så han må tidlig opp..
Gemini77 Skrevet 7. november 2009 #24 Skrevet 7. november 2009 Denne bærbare PC'n jeg skriver fra akkurat nå.. :-) Han fikk gaven i dag siden han er borte i morgen og ikke kommer hjem før barna har lagt seg..
*Rutletutt* Skrevet 7. november 2009 #25 Skrevet 7. november 2009 mannen i huset får Eucerin gavepk med dusjolje og body lotion - fordi han liker den serien så godt;-) Vi pleier i grunn ikke å gjøre en stor greie av dette med mors-og farsdag, så dette er noe han trenger som jeg hadde kjøpt uansett, men så åasset det godt til i morgen;-) I tillegg skal han (som hver helg) få seg en god frokost med stearinlys på bordet. Min pappa få ikke noe spesielt, men tenkte jeg skulle bake en eplekake og ta med på et lite besøk - han elsker eplekake;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå