Gjest Skrevet 7. november 2009 #26 Skrevet 7. november 2009 Hørtes godt ut ja :-) Vi skal lage oss biffstrimler med stekt løk og paprika, potet med rømme og bacon :-p
erteposen + 4 Skrevet 7. november 2009 #27 Skrevet 7. november 2009 Jeg har til gode å smake spiralloff, og det må jeg jammen kjøpe en dag! Vi skal ha grønnsaker og dip. Det er bare meg og eldstemann her, og han har vært i selskap og er kvalm av godteri:) Jeg hadde plan om pizza, men ingen av oss gidder:/ Vi skal ha en familikosedag i morra, og da blir det kylling, peanuttsaus, søt chillisaus, ris og mangosalsa.
mamarama og lille banan Skrevet 7. november 2009 #28 Skrevet 7. november 2009 Her blir det hjemmestekte (for de er vel ikke akkurat hjemmelagde?) burgere, brus og potetgull
camilla^ Skrevet 7. november 2009 #29 Skrevet 7. november 2009 Vi har hatt pølsestroganoff, lett å lage for meg og ungene liker. Har bakt kaker idag, så vi har litt kanter og litt godt stekte muffins vi skal momse mens vi pynter de som er penest. Litt potetskruer og noe smågodt står på bordet. Rester jeg fant i skapet, og en Willy Wonka sjokolade (ungene leiter febrilsk etter gullplaten) Men jeg har ingen planer om å røre godtet på bordet, for jeg har kalde og sure clementiner i kjøleskapet. Gubben kikker bare rart på meg, han syns det er rart jeg ikke blir orange i ansiktet for jeg spiser vist for mye mener han. (1-2kg hver dag......... minst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå