♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Her blir det kyllingvinger, med spiralloff og salt potetgull nam nam. Barnas favoritt. Og så blir det potetgull og dip og bamsemums litt senere i kveld:-)
Rampongi Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 ohh. bamsemums er jo såå digg.. her blir det biff og grønnsaker til middag og nøtter/sjokis til kvelds.
cherry coke Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Hørtes deilig ut! Datteren min har bestemt kylling med pesto, å da blir det det:-) Hun har vært syk i mange dager, så hun fikk bestemme akkurat det hun ønsket å spise.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2009 Ja da er det klart hun må få bestemme, men det hørtes godt ut det da:-) nam nam
har fått lita pia Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 her blir det taco:) og after eight, potetgul og brus:) og gode venner på besøk:)
celodi Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Vi skal ha hjemmelaget pizza til sen middag.Så har vi kjøpt inn litt lørdagsgodis
Musemor med tre søte små Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Vi har spist blomkål med erter, ostesaus og bacon sammen med guttungen, og det blir ost, spekemat, kjeks og rødvin etter han har lagt seg.
OsloMor Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Min mann skal bake pizza:). Jeg er også syk og får bestemme, he-he;)
mor_til_Kristoffer Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Det blir lasagne, baguetter og salat på oss i kveld
kulepenn Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Hjemmelaget pizza, mam! Den står i ovnen nå og godgjør seg-
Gjest Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Her blir det kylling, ris og bearnicesaus til middag.. og så blir det smågodt og potetgull senere ikveld.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2009 NAAAAAAAAM NAMMMM
hippopotamus! Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 Hjemmelaget pizza, men spørs om jeg gidder for nå har jeg et brett med boller i ovnen
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Steinbittkaker til middag. Det var dølt, men når barna er i seng kommer oreo's, smågodt og potetgull på bordet:) Har planer om ost og litt vin til nye episoder av brothers & sisters:)
♥binna♥ Skrevet 7. november 2009 #15 Skrevet 7. november 2009 Når ungene har lagt seg lager mennen min svinefilet fylt med kremost surret i bacon, asparges og en eller annen type poteter ved siden av. Snill mann ja!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. november 2009 #16 Skrevet 7. november 2009 her blir det natchos med salt:) så blir det chips,sjokolade og kansje noe smågodt seinere:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. november 2009 #17 Skrevet 7. november 2009 det skulleselvfølgelig stå med salat! hehe
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2009 he he jeg tenkte faktisk ikke over at det sto salt jeg, for jeg er av den som bruker salt på aaaaaaaaalt så tok det som en selvfølge hehe:-)
...♥... Skrevet 7. november 2009 #19 Skrevet 7. november 2009 Her blir det reker, loff, majones, sitron og et nyyydelig glass hvitvin!
Candy girrrl Skrevet 7. november 2009 #20 Skrevet 7. november 2009 Kyllinggryte i ovn med ris, rundstykker og salat. Kjenner jeg mann rett blir det is og sjokoladesaus til dessert. Isoman.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. november 2009 #21 Skrevet 7. november 2009 Hjemmelaga pizza, som vi ikke har hatt på minst 2mnd nå. Gleder meg!!! Det hørtes forresten innmarri godt ut, HI - får prøve å lage det engang vi også og se hva klumpen min sier - tiltross for at han ikke liker kylling, hehe=)
Tante Bassa Skrevet 7. november 2009 #22 Skrevet 7. november 2009 Her blir det rød saft! (det er lørdagskosen sin det...) Har ikke kjøpt inn noe som helst godteri. Har aldri lyst på noe når jeg handler, også angrer jeg som pokker når kvelden kommer. Knotten sitter og koser seg med Tom&Jerry kjeks og rosiner :-) Vi spiste spaghetti tidligere i dag.
Ranveig R Skrevet 7. november 2009 #23 Skrevet 7. november 2009 Vi har nettopp hatt besøk av bror min + guttungen, og vi har ete heimelaga pizza. No er eg på eg ut døra, skal på jentekveld med ost & kjeks og brettspel )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. november 2009 #24 Skrevet 7. november 2009 ja en prins og ei prinsesse, spiser salt på mye jeg å men hadde ikke vært nødvendig å påpeke det da.. hehe.. var nok salat det skulle stå..
Anna Anka Skrevet 7. november 2009 #25 Skrevet 7. november 2009 Mannen min ;-) Og så skal han lage pasta (fersk tagiatelle) carbonara fra grunn av......Nice !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå