Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det kyllingvinger, med spiralloff og salt potetgull nam nam. Barnas favoritt. Og så blir det potetgull og dip og bamsemums litt senere i kveld:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ohh. bamsemums er jo såå digg..

her blir det biff og grønnsaker til middag og nøtter/sjokis til kvelds.

Skrevet

Hørtes deilig ut!

Datteren min har bestemt kylling med pesto, å da blir det det:-)

Hun har vært syk i mange dager, så hun fikk bestemme akkurat det hun ønsket å spise.

Skrevet

Ja da er det klart hun må få bestemme, men det hørtes godt ut det da:-) nam nam

Skrevet

her blir det taco:) og after eight, potetgul og brus:) og gode venner på besøk:)

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza til sen middag.Så har vi kjøpt inn litt lørdagsgodis :)

Skrevet

Vi har spist blomkål med erter, ostesaus og bacon sammen med guttungen, og det blir ost, spekemat, kjeks og rødvin etter han har lagt seg.

Skrevet

Min mann skal bake pizza:). Jeg er også syk og får bestemme, he-he;)

Skrevet

Det blir lasagne, baguetter og salat på oss i kveld

Skrevet

Hjemmelaget pizza, mam!

Den står i ovnen nå og godgjør seg-

Skrevet

Her blir det kylling, ris og bearnicesaus til middag..

og så blir det smågodt og potetgull senere ikveld. :)

Skrevet

NAAAAAAAAM NAMMMM

Skrevet

Hjemmelaget pizza, men spørs om jeg gidder for nå har jeg et brett med boller i ovnen

Skrevet

Steinbittkaker til middag. Det var dølt, men når barna er i seng kommer oreo's, smågodt og potetgull på bordet:) Har planer om ost og litt vin til nye episoder av brothers & sisters:)

Skrevet

Når ungene har lagt seg lager mennen min svinefilet fylt med kremost surret i bacon, asparges og en eller annen type poteter ved siden av. Snill mann ja!

Skrevet

her blir det natchos med salt:) så blir det chips,sjokolade og kansje noe smågodt seinere:)

Skrevet

det skulleselvfølgelig stå med salat! hehe

Skrevet

he he jeg tenkte faktisk ikke over at det sto salt jeg, for jeg er av den som bruker salt på aaaaaaaaalt så tok det som en selvfølge hehe:-)

Skrevet

Her blir det reker, loff, majones, sitron og et nyyydelig glass hvitvin!:)

Skrevet

Kyllinggryte i ovn med ris, rundstykker og salat.

Kjenner jeg mann rett blir det is og sjokoladesaus til dessert. Isoman.

Skrevet

Hjemmelaga pizza, som vi ikke har hatt på minst 2mnd nå. Gleder meg!!! :D

Det hørtes forresten innmarri godt ut, HI - får prøve å lage det engang vi også og se hva klumpen min sier - tiltross for at han ikke liker kylling, hehe=)

Skrevet

Her blir det rød saft! (det er lørdagskosen sin det...)

Har ikke kjøpt inn noe som helst godteri. Har aldri lyst på noe når jeg handler, også angrer jeg som pokker når kvelden kommer.

Knotten sitter og koser seg med Tom&Jerry kjeks og rosiner :-)

Vi spiste spaghetti tidligere i dag.

Skrevet

Vi har nettopp hatt besøk av bror min + guttungen, og vi har ete heimelaga pizza. No er eg på eg ut døra, skal på jentekveld med ost & kjeks og brettspel :o)

Skrevet

ja en prins og ei prinsesse, spiser salt på mye jeg å men hadde ikke vært nødvendig å påpeke det da.. hehe.. var nok salat det skulle stå..

Skrevet

Mannen min ;-) Og så skal han lage pasta (fersk tagiatelle) carbonara fra grunn av......Nice !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...