Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 6. november 2009 Forfatter #26 Skrevet 6. november 2009 Det er din mening. Tydeligvis så har du folk rundt deg som er stille eller du bor så langt ute på landet uten naboer. det er ikke snakk om hverdags støy. Men noe som er hver eneste dag nesten hele dagen. Jeg kunne like gjerne hatt tv på høyt inne på rommet til sønnen min. Så høyt er det.Og hvis du mener det er noe vi bare skal godta så fint for deg.Det er din mening! Får håpe du aldri havner oppi en slik situasjon, Da bør du følge ditt eget råd og bare flytte!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 6. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 6. november 2009 Jeg skjønner forsåvidt ikke hva lydisolerende vinduer har med saken og gjøre når det går gjennom veggen!
*Smiley* Skrevet 7. november 2009 #28 Skrevet 7. november 2009 Snakk med styret i sameie som flere sier over her.Tror det er den beste veien å gå . Lykke til;)
It's all about me Skrevet 7. november 2009 #29 Skrevet 7. november 2009 ~tulla~ Det spiller da liten rolle hvam som flyttet inn først, det er da ikke fritt fram for den som har bodd lensgt til å bestemme hvordan ting skal være. Det finnes regler for slikt som alle skal følge uansett om de er gamle eller unge, har bodd lenge eller er nyinnflyttet. Er det så høyt som det høres ut som på HI er dette en sak hun burde ta videre. Finnes ingen unnskylding for at hun hører dårlig når det finnes noe så effektivt som teleslynge.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. november 2009 #30 Skrevet 7. november 2009 Har ikke lest alt men kan dere ikke politi anmelde henne for bråk? Eller ringe politiet hver gang hun forstyrrer dere? Selv om jeg tror at dere ikke kommer til å få bedre forhold til henne pga det. Kan det jo hende at hun og sönnen tar ett hint!
erteposen + 4 Skrevet 7. november 2009 #31 Skrevet 7. november 2009 Vi har hatt det sånn i mange år, og nå har vi etterisolert mot naboen som det gjelder. En må dessverre bare regne med det, om det er gamle som ser på tv, barn som bråker eller studenter som fester. Det skjer jo ikke om natta, med unntak av klokka. Det greie med vår situasjon er jo at barna har blitt vant til alt bråket og sover seg gjennom 100 jusstudenter som danser disco over hodet deres så huset rister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå