Gå til innhold

Hvem er vi, maijenter???


Hinkelpinkel med nr 3 på vei<3

Anbefalte innlegg

Hei, hei! Jeg er 33 år (34 til jul), har 3 barn fra før på 6, 9 og 14 år. Venter tvillinger med termin 18. mai, men kommer nok til å få noen uker før pga planlagt keisersnitt. Jeg er samboer og vi på bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg 33 år, lærer på ungdomsskole, bor sentralt på Østlandet og er forlovet med en nyyyydelig mann. Vi har et barn på snart 11 mnd sammen, og så har jeg 2 fra før på 6 og 8 år.

Vi har termin 20. mai (min bursdag!), men regner med 7-10 dager før pga planlagt keisersnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er , straks, 34 år, fra Stavanger,men bosatt på Lunner. Venter mitt første barn 18 mai! I husstanden er det meg, samboeren og to pusekatter.(";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år, opprinnelig fra Larvik, men bor på Kolsås (Bærum). Er gift og vi venter vårt første barn 5.mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30 år, gift med en fantastisk mann, og vi venter vårt første barn 18 mai 2010. Jeg bor i Fana utenfor Bergen, og jobber i oljebransjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, gift og har en gutt på 2 år. denne her har termin 30. mai, så er litt spent på om d egentlig blir mai eller juni barn :D vi bor i Lom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hei, er 36 år og bur i sunnfjord. er gift og har fra før tre barn. 2 gutter på 3 og 6 år og ei jente på 4,5 år. termin på denne siste er 1.juni, men har fått ca 2 veker før dei tre andre gongane så føler meg mest heime her i mai-klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før 5 og 3 år og har termin 5.mai!

Jeg er gift og er 35 år når babyen kommer. Føler meg ikke gammel, men her inne blir jeg det gitt:-) Lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann :) har ikke vært her inne og presentert meg...

jeg er fra jæren. her bor jeg med mann, vi er gift og vi har to barn. (gutt 06 og jente 08). vi blir foreldre i gjenn, med term 4 mai. 2010

jeg er bare ungfolen og 27 år når bebisen vår blir født!

når jeg først nå har startet med å få barn har de jammen komt på løpene streng ;) lykke til med alle forestående babyfødsler damer :)

jeg gleder meg til det er min tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, min samboer 28.

Vårt første bar kommer rundt 19 mai 2010 :) Vi bor på Rud/hauger i Bærum like utenfor Oslo.

 

Gleeeeder oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...