Gå til innhold

Hvem er vi, maijenter???


Hinkelpinkel med nr 3 på vei<3

Anbefalte innlegg

Har knibba denne tråden fra April-jentene.. Synes den var litt kjekk:-)

 

Jeg er 30 år, gift, har 2 barn. En gutt og en jente.. Sistemann skal komme 15.mai 2010. Bor i Arna, litt utenfor Bergen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 28 år, gift, har ein gut på 4 år og ei jente på 2 år frå før. Og har termin 23.mai 2010. Bor i Trondheim, men er eigentleg frå Sogn og Fjordane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 år gift har en sønn på 10 og ei datter på 2,venter nr 3 rundt den 20 mai:)

 

Jobber som kokk i kantine,men er fortiden sykmeldt pga blødninger og lavtliggende morkake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, enslig og gravid ved hjelp av Storkklinikken. Har termin 12. mai. Bor i Sørum.

Og gleder meg enormt til å bli mamma for første gang! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var smart :o)

Jeg er 33 år, samboer og har en gutt og en jente fra før. Overraskelsen vår kommer 14 Mai 2010 ;oD Bor på Gran på Hadeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei,

 

Jeg er 30 år, lykkelig samboende med en fantastisk mann som skal bli pappa for förste gang. Selv har jeg en datter på 9 år og har nå termin den 12.mai. Er födt og oppvokst i Oslo - har svensk tastatur :) - og jobber som butikksjef på BR Leker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og venter mitt andre barn den 30 Mai. Har en gutt på snart 4 år fra før :) Og vi bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19år og ser ut til å være yngst her. Venter barn nr 1 med min samboer på 24år. Har bod i Ålesund i 3år. Men flyttet hjem til mamma og selger leiligheten for å spare til hus, også vil min kjære at jeg skal ha hjelp i starten siden han er bare hjemme 1-2 helger i månden.

 

Så nå bor jeg utenfor Kristiansund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 25 år her, samboer og forlovet. Kommer egentlig fra Lom, men bor på 2 året i Bergen. Er sykepleier.

 

Vi venter vårt første barn 22. Mai. Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 28 år, forlovet med en fantastisk mann og sammen har vi en datter på 2 år. Vi bor i Åsane utenfor Bergen. Venter nr 2 11. mai! Gleder oss masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er 33 år, gift på 7. året med en flott mann, har to barn på 3 og 5 år og bor i Bergen. 10. mai 2010 er termin med spiren i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er eldst her da... Blir 35 når babyen kommer. Termin 14 mai, men blir nok satt i gang 10-14 dager før. Får store barn. Er gift og vi har 3 barn som blir 4,7 og 14 år. Dette var en overraskelse for oss, men vi ønsker spiren hjertelig velkommen i familien vår:) Bor på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...