Gå til innhold

vektøkning.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, ja det er ganske artig :-) Det sies jo at mannen og pleier å legge på seg, men 10 kg da?? :-) morro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 30, har gått ned 4 kilo. Forrige svangerskap gikk jeg opp 2 kg til fødsel i forhold til utgangspunktet. Mye kvalme i starten, men har greit å ta av så det er ikke krise...

Skrevet

Jeg er 32 + 4 og har lagt på meg 9 kg til nå.

1.mann la jeg på meg 9 kg

2.mann + 12 kg.

Håper jeg ender opp rundt + 12 kg denne gangen også, det skal jo av igjen..helst. Føler meg så fin atte, har skikkelig tutmage og struttende bryster ;-)

Skrevet

Kjenner jeg ergrer meg når jeg hører om sånne jordmødre som din, lillvanili... JA, 16 kilo er innenfor normalen. Dessuten så er jo du 19 år eller noe, og kommer til å renne av deg de evt. ekstra kiloene på et øyeblikk. Ikke tenk på det! ;)

Skrevet

Jeg la på meg 10 kg totalt første svangerskap, tror jeg var mye mer redd for vekta da, dessuten hadde jeg overskudd til å trene.

Med en toåring i hus er det jo aktivitet, men jeg har ikke orket mye turgåing e.l på kveldstid. Er 36+4 og har lagt på meg 15 kg...Magen er større også, og har vel noe å si at det er tredje svangerskap på kort tid. Føler meg som en flodhest for øyeblikket, men synes det viktigste er at ikke ungen blir gigasvær.

Selv om det kanskje blir noen kg å jobbe med i etterkant kan vi ikke annet enn å føle oss superslanke når ungen er ute og vi er kvitt en gedigen basketball! :)

Skrevet

Jeg er i uke 40 og har lagt på meg over 30 kg. Har sykt mye vann i kroppen, og er litt spent på å finne ut hvor mye jeg egentlig har gått opp.

Skrevet

Denne kroppen her veier nå hele 78 kg, er i uke 38.

I to omganger gikk jeg opp 4 kg over natta. Har lagt på meg 20 kg tilsammen.

Jeg trener hver dag og spiser sunt. Ikke noe snop.

Klarer ikke bøye fingerene skikkelig lenger.

Jeg er ikke bekymret for vekta. Gi meg 3 mnd og jeg er tilbake til normal vekt etter fødselen.

Skrevet

Denne kroppen her veier nå hele 78 kg, er i uke 38.

I to omganger gikk jeg opp 4 kg over natta. Har lagt på meg 20 kg tilsammen.

Jeg trener hver dag og spiser sunt. Ikke noe snop.

Klarer ikke bøye fingerene skikkelig lenger.

Jeg er ikke bekymret for vekta. Gi meg 3 mnd og jeg er tilbake til normal vekt etter fødselen.

Skrevet

Er straks i uke 34 og her står vekta på 73 kg. Altså + 13 kg fra utgangspunktet 60 kg. Føler meg veldig svær, men er vel bare fordi jeg til vanlig alltid har vært slank og "plutselig" legger på meg så mye! Men det har for det meste lagt seg på magen, nå de siste ukene lårene og dobbelhaka eser ut ;)

Men det forsvinner jo forhåpentligvis med amminga og trilleturer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...