Gå til innhold

Jeg vil anbefale alle som elsker ferdigmat til å lese boken:

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ikke snakke om kjøttdeig! Æsj! Lurer på hvor mye rent kjøtt det egentlig er i kjøttdeig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig i den formen man kjøper på butikken har jeg ikke spist på kjempelenge. Problemet er at jeg har en hel del nedfryst kjøttdeig som jeg ikke har hjerte til å kaste. Jeg klarer ikke å kaste masse mat når jeg vet hvor mange som sulter i verden.

Det finnes en veldig god oppskrift på kjøttdeig her på forumet!

Skrevet

Spiller forsåvidt ingen rolle for de sultne barna i afrika om du kaster kjøttdeigen din eller ei, men jeg skjønner hva du mener.

Selv er jeg så utspekulert at jeg gir maten jeg selv ikke vil ha (som kjøttdeig, kjøttpudding, kyllingkjøttdeig, leverpostei) til mann og barn de gangene jeg ikke skal spise hjemme. Det er fordi de ikke bryr seg, og at jeg helst ikke vil oppmuntre dem til å bli så kresne som meg.

Skrevet

Forfatteren har nylig gitt ut en oppfølger: "Ekte vare", den anbefales også.

Skrevet

Ja, skal kjøpe den når jeg får lønning:)

HI

Skrevet

Kjøp den på nettbokhandel så sparer du penger. Eller ønsk deg den til jul.

Skrevet

Hi hi, jeg lager mest mat selv og vet utmerket godt hva gelatin er. Likevel bruker jeg det selv. Det er ikke bare posemat som inneholder gelatin noedvendigvis ;-)

Skrevet

Enig med 13:58. Det er vanskelig aa finne skikkelig gode raavarer hjemme i Norge. Sukk, den som kunne bli matflyktning i Italia om vinteren eller noe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...