Gå til innhold

Hvor mange juni jenter har allerede vært på UL?


FruFrydmedtotette

Anbefalte innlegg

Jeg var på ultralyd når jeg var 5uker for å bekrefte graviditet, og når jeg var 8uker, for å se hvor langt jeg var på vei.Også skal jeg på ny ultralyd om 2uker, når jeg er 12uker på vei...Er beroligene å se at alt er bra der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, ja 1.trimester går sakte. men i dag er jeg 9+2 uker på vei og jeg var på ultralyd, jeg og legen er ganske så enig om når terminen er:) 30juni:) det var kjempe deilig og se at hjerte slo og at lengden på det lille som vokser er helt normal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk en ul i uke 9+4 fordi jeg falt, da sjekker de og det var fint. Ellers så hadde jeg en i uke 12+6 også hvor alt fremdeles var bra!

Å ta ul i uke 8 og se at hjertet slår kan mange ganger være å lure seg selv for man kan da komme til ul i uke 12-13 og så har det sluttet å slå, for ofte er det disse ukene i mellom som er avgjørende. Min venninne hadde sett sin baby allerede og gikk på neste ul og da var det ikke noe liv, i uke 10-11, og det var trist, spesielt siden hun da allerede hadde sett at det var noe der! Man klarer å vente og da er premien ekstra stor når man i uke 12-13 kan se at alt er bra!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg å vært på ul,hadde en vanncyste på venstre eggstokk som jeg skulle sjekke om var borte igår,og det var den! Sååå glad for det:) Og når jeg først var der så fikk jeg jo seff se på babyen også. Er 12+6 idag så vi så skikkelig tydelig en liten miniatyr baby som spratt rundt og var veldig aktiv:)Alt så flott ut fikk jeg beskjed om. Og han sa også om han skulle gjetta på kjønn så hadde han gjetta jente,men var aldeles ikker sikker. Så nå har jeg senket skuldrene betraktlig og skal prøve å bare nyte svangerskapet og spre det glade budskap om at vi skal bli tre!:)

Har forresten bestilt meg en slik intelligender,så den skal jeg teste i morra tidlig. Gleder meg til å se hva den "sier"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sånn hjemmetest som kan taes fra uke 10 som skal gi deg svar på hvilket kjønn det blir. Urinprøve. De reklamerer med 87% sikkerhet,men tar det med ei klype salt. Gjør det mest for morro skyld. Men har lest om opp til flere det faktisk har stemt på. Gøy å prøve tenker nå jeg:)

Sjekk ut www.intelligender.se

Bestilte min på søndagskveld og kom i posten idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro(0:

Jammen kommer det mye nytt på markedet!

Spennende å høre hva den sier da, og om den stemmer overens med rutine ultralyden . Når skal du dit?

 

Kansje jeg skal prøve en selv??? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ va på UL i uke 12+4 (blei satt frem 7 dager da, og landet da på 12+4;-))) ) Var herlig å se hjertet slå! Va ikkje avansert utstyr hos gynekologen æ va hos, men alt så greit ut. Så nu blir det bare å vent på JM 28/12, og ordinær UL 20.januar! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt min intelligender,stod opp kl seks på morgen i dag (må stå opp tidlig på morgenen for å tisse nå etter jeg har blitt gravid) å tok intelligender testen,og den viste Gutt:) Jeg blir akkurat like glad om det er jente eller gutt,er bare overlykkelig over å skulle ha baby,men tror vel innerst inne at pappen skullle ønske det var en liten gutt .

Så på morgenen i dag når jeg romsterte rundt inne på badet så spurte han hva jeg gjorde (han hadde helt glemt hele testen) og jeg svarte hva det var. Når jeg da kom å la meg igjen så spurte han hva svaret ble,jeg sa gutt å han bare "tuller du eller??" Sååå spent han og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...