Gå til innhold

Tester i barnehage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo ? Er jo de psykotantene her som laget kvalme, fordi ble provosert av HI.

Sånn gjøre dere med alle innlegg dere ikke "godkjenner". Ingen er så aggressive her og uforskammet som dere selv.

 

Håpløst få til en ordentlig diskusjon når dere slenger spydige kommentarer til alle som ikke deller deres forvrengte meninger.

Burde skamme dere for den innstillingen og ta en kopi av det dere skriver her og les i neste foreldremøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da...

 

som mamma så syns jeg det er fantastisk om mine barn blir kartlagt slik at de kan få den støtten de ev trenger for at skolestart skal bli enklest mulig for dem. At de ikke skal henge etter fra første stund osv.

Foreløbig har jeg vært så heldig at jeg har to barn som er veldig "flinke" de er god på språket, de har god motorikk,og de skårer også høyt på det sosiale. veldig kjket å få de tilbakemeldingene.

 

som ped leder syns eg det er et evig styr å fylle ut alle disse skjemaene.... men eg ser at det er nyttig og at det er for barnets beste. Jeg finner ut hva barnet strever med, og kan så hjelpe barnet. F.eks med språket. Veldig greit å kunne hjelpe barnet med å få inn alle lydene før de begynner på skolen. Kjedelig å ikke kunne si de forskjellige lydene mens de går på skolen. Og det er lettere for barnet å lære seg lydene når de er yngre....

 

Men jeg er også enig med deg at barn skal få være barn og utvikle seg i sitt tempo. Men det er like vel greit å ha oversikten på at det skjer en utvikling slik at de ikke står fast.

 

jeg opplever at foreldrene er veldig opptatt av dette og at de er positive til slike tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...