Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. november 2009 #26 Skrevet 5. november 2009 Gjennom felles venner. >Som mente vi var perfekte for hverandre.. >Og det stemte..:-) Har vært sammen i fem år, gift i to og har et barn på 3,5 år og venter et barn til om noen mnd..
...♥... Skrevet 5. november 2009 #27 Skrevet 5. november 2009 Vi treftes på fest gjennom felles kjente! Var vel ikke kjærlighet ved første blikk, men det ble oss to når vi lærte hverandre å kjenne. Har vært sammen i litt over 8 år nå, forlovet i 5 år, skal gifte oss til sommeren, leier et stort hus (satser på å kjøpe snart), og har en nyyydelig liten datter på 13mnd!! Kan livet bli bedre?=D
Musemor med tre søte små Skrevet 5. november 2009 #28 Skrevet 5. november 2009 Møttes i en studentforening, vært sammen i 12,5 år, gift i 7,5 år og en sønn på 2,5 år. Vi har tydeligvis en syklus på 5 år ;-P
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 #29 Skrevet 5. november 2009 Fant hverandre på nettby, av alle vanvittige steder! Møtte hverandre på Prøverøret på Grønland i februar 2007. Nå har vi en sønn på 22 mnd og venter enda en om knappe to mnd
Anne:-D Skrevet 5. november 2009 #30 Skrevet 5. november 2009 Møtte han på byen. Vi snakket bare sammen da, men støtte på hverandre med jevne mellomrom senere også. Et og et halvt år senere traff vi hverandre ute på byen igjen og ble sittende og snakke sammen lenge. Etter det begynte vi å date og nå har vi vært sammen i 11 år, gift i 2 år og har en liten jente på 6.5 mnd :-)
ippemo får augustbaby Skrevet 5. november 2009 #31 Skrevet 5. november 2009 Traff ham på McDonald's, av alle steder. Noen bestiller BigMac, jeg bestiller kjæreste, hehe. Uansett, hadde nettopp gjort det slutt med en fyr og tenkte at denne kjekkasen her blir sommerens moro. 12 somre senere sitter vi her så etablerte man kan få det, med 2 barn, hus, bil, katt etc etc.
3 nydelige jenter <3 Skrevet 5. november 2009 #32 Skrevet 5. november 2009 Vi traff hverandre første året på vgs 16 år gamle.. Vi har vært sammen i 8 år nå og har 3 nydelige jenter sammen. Nå har han fridd og vi skal gifte oss!!! Er veldig lykkelige
sannamin* Skrevet 5. november 2009 #33 Skrevet 5. november 2009 Traff han via venner og på en vinkveld:) som hans søskenbarn arrangerte.. Ble noen korte treff i sosialt lag og i sept 04 ble vi sammen. Det sa vel pang:) hehe. Nå 5 år etter er vi gift, har en gutt på 1mnd,datter på 2 år. Hus, bil, campingvogn og båt..Fortsatt like forelsket!
Ranveig R Skrevet 5. november 2009 #34 Skrevet 5. november 2009 Vi møttes hos felles kjente (dvs han er bestekameraten til ho som på det tidspunktet var besteveninna mi sin kjæreste) sommaren 2001. Eg syntes han var nammenam, han var hauggamal (30, eg var 19) og han skulle aldri ha verken kjæreste eller ungar. Eg reiste til England for å studere, men då eg kom heim i juleferien var det gjort. Dvs, det var nyttårsfeiring med Mario Kart-drikkeleik (og min kjære var veeeldig dårleg til det, og måtte dermed drikke desto meir) som skulle til. Sørgeleg å reise tilbake til England 12. januar, men var fast bestemt på at dette var det heilt riktige. 2 1/2 år etter var eg ferdigstudert, vi gifta oss i oktober 04 (3 mnd etter ferdig med studier), fekk første barn sept. 05 og andre barn + hus i nov. 07.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå