Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Vi traff hverandre på en politisk sommerleir (SU), da vi var 17 år gamle. Han bodde da i Bergen, mens jeg bodde i Oslo- avstandsforhold med andre ord, som ingen hadde noen særlig stor tro på egentlig. Men her sitter vi da, 9,5 år seinere, godt gift og med en liten jente sammen, nyinnflyttet i eget hus hehe=) Hva med dere?
Mrs. Bouquet Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg traff han ute på byen når jeg akkurat var blitt 18, det er 10.5 år siden. Vi bygde hus for 5 år siden, har en jente på 2.5 år og en gutt på 1 år. Giftet oss ikke før nå i høst.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Møttes på gode gamle "Spraydate" på internett Vært sammen i litt over 5 år
Fire småtroll Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Mamma fant mannen i sitt liv og flyttet langt avgårde (4 timer i bil) og da jeg var på besøk ordnet samboeren hennes så jeg kunne bli med hans lillebror på fest. Denne lillebroren er 14 år yngre enn sin eldste bror og 4 år eldre enn meg.. I dag er jeg og mamma gift med hver vår bror og har felles svigermor Neste år har vi vært gift i 10 år og vi har fire barn sammen.
Gjest Mammamoms Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg hilste nok på ham for første gang i 2000 på et kristent sommerstevnet. I årene som fulgte ble jeg bedre kjent med ham, men var overhodet ikke forelsket! Høsten 2005 flyttet jeg til byen hvor han bodde, for å dele leilighet med søstra hans. Fortsatt hadde jeg ikke "oppdaget" ham som annet enn en venn. Men sommeren 2006 fikk vi plutselig en ny tone, og ett år etter giftet vi oss og flyttet sammen. 17 måneder etter ble vår lille jente født, og i dag er hun 11 måneder:)
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Vi møttes på en fest for 7 1/2 år siden (herregud, er det så lenge siden???) Har vært gift i 5 1/2 år og har to døtre på 6 og 2 1/2 år... Jeg som aaaaldri skulle hverken gifte meg eller få barn
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Han hadde chattet med en kollega på nett, fant ut at han skulle komme på jobb for å få sett henne, hun var ikke der men det var jeg, og han hadde kommentert til venninne (som sa det til meg) at "hun i kassa var jo ikke så verst". Ikke hver dag jeg får kommentarer av den sorten, så jeg fikk lurt til meg mobilnr hans (for jeg husket han og kompisen og han var ikke så verst han heller). Sms-flørt, hjemmedate, avstandsforhold i ett år, jeg flytta etter, året etter der igjen gifta vi oss, og nå har det jammen gått 9 år og 3mnd siden vi ble et par... Hus, stasjonsvogn, katt og 2 barn har kommet underveis :oD
mamarama og lille banan Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 VI møttes på et arrangement på UKA 05 i Trondheim (studentfestival) gjennom felles kjente. Etter det ble han med i omgangskretsen min, og vi var venner/bekjente i litt over tre måneder før vi ble sammen. Vi har vært sammen i 3 år og 9,5 mnd, og har en sønn på ett år, eier leilighet og bil sammen
Bøtteknott Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Vi møttes på blind-date i 2001. Ble sammen og forholdet varte i 1,5 år. Det ble slutt og vi hadde ingen kontakt på 4 år. Så plutselig fikk jeg en melding for 3,5 år siden, og siden har vi vært sammen. :-)
3småtroll♥ Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Vi begynte i samme klasse på ungdomsskolen;) Møter innimellom de gamle lærerne våre som syns det er såååå gøy! Hadde en pause på 3 år etter videregående og nå har vi vært sammen i 9 år- gift i 3 og har 3 barn sammen:=)
Kjærlighet <3 Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 På fest :-P Om en drøy mnd er det 8 år siden , vi har vært gift i over 5 år og har fått fire barn siden den gang...
Helverine Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Møttes på byen for 7 år siden. Nå vi gift, har ei jente på 5 og venter nr 2 (nr 4 for han)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. november 2009 #15 Skrevet 5. november 2009 Vi er fra samme sted.. Ble bare sånn at plutselig så ble jeg intr. i han.. Det gikk noen uker før noe skjedde.. Dvs vi ble spleiset av et vennepar.. Var den gang 13 år og han var 15 år.. Det er nå 12 år siden..
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 5. november 2009 #16 Skrevet 5. november 2009 Vi begynte på ungdomskolen sammen,så vi hadde mye av samme omgangskrets. blei sammen første året på videregående da var vi 16 år ) 10,5 mnd etter kom d ei lita tulle,ganske uplanlagt kan du si... men nå har vi vært sammen i 10,5 år,gift i 5,5 år og har fått 2 barn til på 6 år og 7 mnd )) så er kjempe gla for at tilfeldighetene slo til,kunne ikke vært mer fornøyd m livet )
AO3 Skrevet 5. november 2009 #17 Skrevet 5. november 2009 Vi møttes, av all ting på blind date! Vi ble spleiset av sjefene våre, som på det tidspunktet (dog ikke lenger) var gift. Det var full klaff, kan du si! Vi var 26 og 28. Vi har vært sammen i tre år minus en uke.
AO3 Skrevet 5. november 2009 #18 Skrevet 5. november 2009 Kult, Kristin1974! Har dere måttet forklare de litt innviklede slektskapsforholdene ofte, eller?
petite fleur Skrevet 5. november 2009 #19 Skrevet 5. november 2009 Vi møttes på nettet (blink) for snart 5 år siden. Hus, bil, gjeld, 1 sønn og et nurk på vei senere har vi det fortsatt helt supert sammen :-)
*bubbs* Skrevet 5. november 2009 #20 Skrevet 5. november 2009 Til lykkeli&gla: Da tror jeg vi må ha vært på samme sommerleir. *hihi* (tenk at det er 9 år siden!) Mannen min traff jeg da jeg begynte å studere. Han var den store partyløven som det var lurt å bli kjent med om man ville være med der det skjedde (han kjente alt og alle). Jeg tenkte sleipt nok at det var lurt å holde meg på godfot med ham, men så satt jeg plutselig i garnet selv. Stup forelsket. Over 6 år siden vi ble samboere nå, men det føles som vi har vært sammen bestandig.
Ella & gull med smilehull Skrevet 5. november 2009 #21 Skrevet 5. november 2009 Vi møttes på jobb for 4 år siden. Jeg jobbet deltid og han fulltid, ble en del småprating og småflørting, så fikk vi endelig gått ut sammen etter jobb en kveld og siden har vi vært sammen. Fikk vårt første barn i fjor, og giftet oss i år.
Fire småtroll Skrevet 5. november 2009 #22 Skrevet 5. november 2009 Har unektelig blitt noen morsomme kommentarer av og til ja, hehe. For ungene er det den naturligste ting i verden da, at mommo er gift med onkel
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 5. november 2009 #23 Skrevet 5. november 2009 Møtes i fadderuka på skolen høsten 2007! Hihi... Han var fadderen min og en helt "vanlig" student... Jeg kom som alenemor med hjertet i halsen! =) Hadde barnevakt 3 kvelder i fadderuka, og så var det gjort! Han flytta inn til meg et halv år etterpå, kjøpte oss leilighet i fjor sommer, og nå i september giftet vi oss. Til våren er han ferdig på skolen, og neste vår er jeg ferdig =) En liten bonus at han går året over meg på skolen, for da slipper jeg jo å kjøpe meg nye skolebøker hele tida! Kan jo bare "arve" han sine! Hihi =) En av foreleserene fikk vite om dette ved en tilfeldighet, og lurte på om hun kunne bruke det i en reklame-kampanje for å få flere jenter inn på studiet vårt! Haha... Typ: skolen stiller med ektemenn
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2009 #24 Skrevet 5. november 2009 På en chatteside på nett (med cam, så vi visste hvordan vi så ut). Bestemte oss plutselig for å møtes, og det var mye dill og dall i starten... men her er vi da, nesten 4 år siden første møte. 1 barn sammen, 2 biler, 2 katter, signert kontrakt på nytt hus i dag (solgte det vi hadde sammen for noen uker siden), og alt er bare knall )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #25 Skrevet 5. november 2009 bubbs- så morsomt; Norge er sannelig et lite land ja! Var du med i Oslo SU eller? (det var jeg. Mest støttemedlem egentlig, ikke veldig aktiv gitt;) Sommerleiern ble jeg med på hovedsakelig for det sosiale sin del, og har jo i ettertid sett at det var en ganske så lønnsom investering ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå