Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #26 Skrevet 5. november 2009 Hvem kjenner FLERE som heter Torben da... Det er jo bare tåpelig å si,,, sorry as.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #27 Skrevet 5. november 2009 Min oldefar het Jonas.... Oldemor Amalie. Begge deler er jo veldig moderne nå for tiden.
Gjest Skrevet 5. november 2009 #29 Skrevet 5. november 2009 Det er på vei oppover på statistikken, men foretrekkes nok av mennesker med fullført videregående skole
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #30 Skrevet 5. november 2009 Ja Jonas og Amalie er navn som fungerer nå men som er gamle. Dette er noe du kan velge hvis du Absolutt måå ha gamle navn. Men alle ser vel forskjellen på Jonas og Per Ægil vel !!???
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #32 Skrevet 5. november 2009 Tor Torbjørn Torben Thorben er ikke pent i mine ører og jeg liker slike navn som Lars, Ola osv
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #34 Skrevet 5. november 2009 Jobber med kriminelle og har aldri møtt noen som het Torben blant dem. Kriminelle har jevnt over motenavn, og Torben har så vidt meg bekjent aldri vært motenavn. For øvrig synes jeg Torben er et flott navn, kjenner en kjekk ungdom og flere voksne som heter det. Og uten h, ja, som flere har sagt her.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #35 Skrevet 5. november 2009 Det er vel ikke riktig at de ikke hadde Th i vikingetiden eller norrøn tid. Det var nok mer vanlig å uttale th som en slags stemt t, enn den rene t-lyden vi bruker i dag. Hør på islandsk, eller les gammelnorsk. Skriv Thorben om du vil, det er du som bestemmer
Gunner Skrevet 5. november 2009 #36 Skrevet 5. november 2009 Syns det er ganske fint, jeg. Uten H. Vet om to voksne menn som heter det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #37 Skrevet 5. november 2009 INGEN AV DE!! skjønner ikke hvorfor det har blitt så moderne med uber sære navn de siste årene. men jo det er ditt valg. har hørt verre, også skal jeg jo også være såpass allright at siden du ville ha ett svar så uten H'en..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #38 Skrevet 5. november 2009 INGEN av de.... Hvorfor må folk lage nye rare uforståelige navn ? :S stakkars barn.. jaja glad det ikke er mine som heter det..greit med spesielle navn,eller navn som ikke alle heter.men seriøst? Lykke til med navnevalget uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #39 Skrevet 5. november 2009 Er Torben så unormalt og spesiellt da? Det synes ikke jeg. Nylaget eller hjemmesnekret er det hverfall ikke! Synes det høres ganske så ordinært ut jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #40 Skrevet 5. november 2009 Haha..første jeg tenker er : To Ben. haha
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #41 Skrevet 5. november 2009 Kjenner flere Torben:) og de er snart 20. Så det er nå ikke så nylaget navn:p
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #42 Skrevet 5. november 2009 hehe tydligvis en del UNGE som har svart på denne tråde.. "gamle navn som Lars, Per ....." Er ikke selv så glad i Torben, men det er ditt valg og du skal velge navn til ditt barn....Smaken er som kjent som baken ... Torben uten H, liker generelt den mest lettvinte måten å stave navn på. Som Sara, Hanna, Katrine.......
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #43 Skrevet 5. november 2009 Uten H. Nydelig navn forresten. Ville IKKE vært redd for mobbing. Det jo tross alt et maskulint og staut navn.
Bunnies by night Skrevet 5. november 2009 #44 Skrevet 5. november 2009 Det er vel omtrent like tåpelig å si, som å si at man blir mobbeoffer dersom man heter Torben.... as, hehehehehehehe - sorry;)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #45 Skrevet 5. november 2009 Torben er et veldig fint navn det, men uten H. Veldig vanlig i Danmark, så da blir det vel det i dette landet også etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå