Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 3. november?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hele 73 dager igjen,men er stressa for det...Er jo snart jul og greier jo...Må ordne alt klar til det og...

Skrevet

Aaaaltfor maange--->81 dager til ul termin.

Skrevet

Termin i dag!!! :) Og tror faktisk slimproppen kom i dag tidlig, samtidig som jeg for første gang har kjent sterkt nedpress og stikkinger om morningen (har bare hatt dette på ettermiddag/kveld tidligere). Kan jo fortsatt ta to uker, men håper han kommer iløpet av uken :)

Skrevet

59 dager igjen, og det er helt greit! Gruer meg litt til det blir dobbelt opp av alt, og har det egentlig helt koselig med sparkene nå:) Men har sikkert endret mening om noen uker, når jeg er stor som en hvalross og ikke får puste;)

Skrevet

6 dager igjen...håper det skjer noe veeeeeldig snart, nå gleder jeg meg til å se henne:):)

Skrevet

13 dager til UL term og 4 dager til mens termin:) kan godt komme snart :) vi er klare...

Skrevet

Termin i dag :) Endelig... men her sitter jeg, like gravid som i går, ingen tegn til noe... sukk...

Skrevet

15...... Er bare å komme nå, passer liksom aldri uansett! ;) (barnepass, sykdom, osv osv...)

Skrevet

34 dager igjen, begynner å grue meg litt, er førstegangs, så aner jo ikke hva jeg går til.

Men skal bli deilig å få den ut, og treffe hvem og hva det nå enn er inni der!

Skrevet

Ååå jeg er 3 dager på overtid!!!!

Nå må han komme!

Skrevet

38 dager igjen:) Gruer meg til å føde, men gleeeder meg til å se hvem som har bor i magen min:)

Skrevet

30 dager Håper hun lar vente på seg et par uker i allefall Hatt mye ubehag de siste dagene og stikkinger, men antar det bare er slik det skal være. Når jeg fikk lillegutt hadde jeg ingen forvarsel, vannet bare gikk plutselig.

Ukene flyr, men i slutten av nov. er jeg klar ;-) Nå har jeg endel jeg føler jeg bør få unna, selv om det meste er klart til baby

Skrevet

19dager igjen her:P gleder oss fælt til lillbabyen vill komme ut å hilse på oss:D

Skrevet

8 dager... Satset på at fullmånen skulle gjøre underverker i går, men neida! Gleder meg til å få første rie - selv om jeg vet hvor vondt det er! Merkelige greier...

Skrevet

12 dager igjen og har begynt å grue meg skikkelig til fødselen!! Ligger hver eneste kveld og får litt sånn panikk "tenk om det skjer noe i natt?". Festlige greier!

Men gleder meg veldig til å treffe lillle prinsessa vår da :)

Skrevet

Mens termin for 9 dager siden, UL termin i morgen, så 1 dag igjen da....

Skrevet

11 dager til termin..:=)

Skrevet

50 dager!! Skulle veldig gjerne vært i mål... Hvalrossfølelsen har hengt over meg en stund allerede, så jeg er RIMELIG klar for å bli ferdig:P

Skrevet

er nå i uk 40+3. 1 dag over termin. regner med å gå enda noen dager.

Skrevet

62 dager igjen...nærmer seg, men fremdeles lang tid igjen...

Skrevet

27 dager igjen! Gleeeeeder meg til snuppsi kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...