Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 3. november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 5 igjen.. har begynt å grue meg, men håper det skjer noe snart allikevel. Er så spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kom visst to ganger.. hmm

Skrevet

26 dager igjen :-) Gleder meg såå til å møte lille gutten min nå <3

Skrevet

19 dager igjen. Føles litt uvirkelig.

Skrevet

20 dager igjen til termin, men blir satt igang i morgen... Nervevrak...

Skrevet

27 dager igjen:o)))) Endelig november jaffal!

Skrevet

3 dager til ul termin men mens termin i dag, men det er vel den ul termin som er gjeldende.. Føler overhodet ingen fødetegn og har egentlig ment at baby`n kunne være der inne en liten stund til men i helgen ble jeg plutselig helt hval og er klar for å FØDE!!

Skrevet

27 dager igejn her også:) Er spent på å treffe lillegutt nå!

Skrevet

5 dager igjen. Det skal bli godt å få det overstått!!!!!

Skrevet

Jeg har det på samme måte! Har 4 dager igjen og igår fikk jeg et anfall av fødselsangst, bare gråt og ville ikke dette likevel, var redd og sikker på at alt kom til å gå galt... Jaja, men mest av alt så er jeg veldig lei og spent og glad for å snart få treffe lillebror:-)

Skrevet

21 dager og endelig fødeklar!!! :-D

Skrevet

3 dager igjen og trodde at i natt skulle det skje!! Hadde rier som ble vondere og hyppigere (10 min mellomrom) men i dag morges dabbet det av. Så det var vel bare falske rier. Kanskje det skjer noe i natt???

:-)

Skrevet

13dager igjen, men mest sannsynlig 14 dager på overtid om jeg arver mamma :( Man får være glad alt er bra med bebisen og at man ikke har fått prematur med komplikasjoner, men mager trøst når man har en baby som er 4kg 14 dager før tida og det begynner å bli vondt i magen og kynnere hele tida.... Nei, nok klaging...jeg er jo overlykkelig for at lille Kasper snart kommer ut....for ut skal han innen en måned! Jippi

Skrevet

8 dager igjen, og drømte om fødsel i natt. Begynner å forberede meg mer mentalt, nå! Er førstegangs, så alt er bare spennende...

Skrevet

36 dager :) begynner å ha fått angst for fødselen...... førstegangs. men e litt redd for å fø for tidlig... skal reise me bil 50 mil en vei i helga på fotball cup.å har mye murringa, vondt i korsryggen(ikke bekkensmerte løsnings greier) og forferdelig vondt i lysken.hode e festa på lillegutt

Skrevet

18 dager igjen.. er ganske klar no.. Mye kynnere og nedtrykk.. Ubehagelig å gå..

Skrevet

84 dager til termin, men 'bare' 76 til KS. :)

Skrevet

33 dager igjen og i fin form... endelig....

Skrevet

29 dager igjen - endelig nede på 20- tallet :o)

skal inn på sykehus i morgen for å fastsette leie (har en på tvers i magen) er så spent på om det ender med keisersnitt eller han hører på mamman sin å snur seg! )

Skrevet

5 dager igjen, alt klart til å ta imot lillegutt, gleder meg (og gruer litt for selve fødsel så klart).

Skal på kontroll til jordmor idag for å sjekke at alt bra,

Fin form, men litt rastløs nå på slutten kjenner jeg.

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...