Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #26 Skrevet 3. november 2009 Når jeg leser her ser jeg hvor heldig jeg er. Jeg har i samværsavtalen at alle høytider og bursdager feires hos meg. Dettte er fordi at far bor langt unna og barna kjenner han ikke særlig godt. BF er derimot invitert til å feire sammen oss, i år ihvertfall. så han har fått med seg bursdagen til begge og skal komem hit å feire jul og nyttår. Det er slitsomt å ha han her mange dager i strekk men jeg vet hvor fælt det hadde vært for meg å ikke se barna i jula så vil ikke nekte han det. Desutten er jo det bra for barna også. Men nå har hverken han eller jeg nye partnere i år og vi har et relativt greit sammarbeid. (mest fordi han overlater allt til eg men jaja.)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #27 Skrevet 3. november 2009 Da er det vel rett at barnefar skal ha barnet i år? Vi har nå annenhver jul. Men de to første julaftene så hadde faktisk barnefar barnet. Men jeg krevde ikke at jeg skulle ha to jul tilbake liksom. Det var sånn det ble rett og slett. Hehe du foreslo at han kunne ha nyttårshelgen ja..hehe smart move Her har barnefar aldri barnet på nyttårsaften, helt sikkert fordi han skal feste. Jeg velger å ikke henge meg oppi det å heller nyte at jeg får ha barnet mitt hver eneste nyttårsaften Vanlig samvær i julen er: Fra 21-30 desember- når barnefar har julesamvær Når jeg har julesamvær har jeg henne frem til 26 des, så har han henne fra 26-30 des så hun får litt romjul hos han. Julepakkene hun får hos far blir der borte. Julepakkene hun får hos meg åpner hun når hun kommer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #28 Skrevet 3. november 2009 "Dessuten så vet guttungen at vi alltid åpner julegavene våre sammen når han kommer hjem, så om det skulle komme tårer, så er det nok gledestårer. For hvert år får han overdose av gaver, hehehe." Var ikke ungen din nyfødt til jul i fjor?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #29 Skrevet 3. november 2009 Vi har valgt å dele julaften i to, så vi begge får kose oss litt med henne da:) Den som får formiddagen i år, får julekvelden neste år. Resten av romjula deler vi ettersom det passer i forhold til familemiddager, etc. Gavene hun får av fars familie blir værende hos far. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #30 Skrevet 3. november 2009 Jeg bare lurer: Hvis guttungen din reagerer slik hver jul når dere er hjemme hos deg, hvorfor løser du det bare ikke med å kjøpe noe til han som liksom er fra pappa?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #31 Skrevet 3. november 2009 Det var jo en anonym som skrev det da, ikke H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå