lotta08 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #26 Skrevet 3. november 2009 Tja, spørs hvordan man ser det. Jeg gikk ihvertfall rett fra Offshore og hit HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #27 Skrevet 3. november 2009 Snittlønn ligger på over 500 000, og da har man jo fri bil og telefon i tilleg. Samt at man slipper å reise vekk fra familie og kjente. Hadde selv nesten 700 000 i fjor. Lars
lotta08 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #29 Skrevet 3. november 2009 Send meg en PM, så kan vi ta det der
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #32 Skrevet 3. november 2009 Jeg får ikke sendt deg PM, men jeg synes det er veldig rart at du må inn på et forum som dette for å skaffe arbeidskraft. Hvorfor ikke sette inn annonse i avisen eller noe?
lotta08 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #34 Skrevet 5. november 2009 Det er rett og slett av den enkle grunn at de flinke montørene som vi er ute etter allerede har jobb, og dermed ikke de ivrigste leserene av stillingsannonser. Vi har også utlyst annonser flere steder og vi bruker også headhuntere, men desverre når vi fortsatt ikke alle vi ønsker å nå på den måten. At jeg la ut en etterlysning her var egentlig et infall jeg fikk. Jeg tenkte det måtte være en grei måte å nå ut på, og kanskje få litt hjelp av dere til å få overtalt mennene deres. Høyere lønn er jo veldig ofte en særdeles god grunn til å bytte arbeidsgiver. Vi har fortsatt ikke fått fylt opp alle stillingene, så vi søker fortsatt etter de beste montørene. Håper det var oppklarende, og at jeg ikke virker like suspekt nå Mvh Lars
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #35 Skrevet 5. november 2009 Dødsbra Lars, håper du finner de arbeiderne du mangler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå