lotta08 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg låner profilen til fruen Hei! Vi er i en liten knipe og trenger flere folk. Det er ikke alltid så altfor enkelt å finne flinke folk lenger.. De fleste har jo jobb allerede. Men.. Det er snakk om jobb som serviceelektriker i Oslo/omegn, og vi er nok de best betalte elektrikerene i Oslo. Så om det er noen av dere som har lyst på ny jobb, eller vet om noen flinke gutter, send meg en PM Hilsen Lars
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 den var jammen meg original! desverre bor jeg ikke i oslo og min mann er ikke elektriker,men jeg lo godt av innlegget ditt.håper du får mange napp!
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Du fortjener masse napp på denne annonsen, om ikke annet kan jeg jo dytte den til topps igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 sambo er telemontør..... eller er det ikke det du vil ha??
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Kan bare menn svare på dette? Kjenner en jente som er elektriker
Lilleleen Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Hadde vi bare bodd i Oslo så..) Men var en genial idè å legge det ut her ) Håper de finner dyktige folk.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 21:32 her:) han har jobber tre år i bravida og har fagbrev. (hehehe, føler jeg selger mannen min her:)
lotta08 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2009 Ja det er bare å hive seg på. Nevnte jeg at vi sannsynligvis er de best betalte i oslo? Så får de penger til å kjøpe dere fiiine gaver vet dere HI
lotta08 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2009 Og de MÅ ha fagbrev som elektriker Gr.L. Det er desverre et absolutt krav. Og vi trenger folk ASAP, så her er det muligheter for en ny jobb til jul. HI
lotta08 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2009 så lenge hun har fagbrev er det bare å ta kontakt
Frøken B ღღ Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 hehehe Tar dere imot en gravid kvinnelig elektriker da? *Akutt pengenød*
Frøken B ღღ Skrevet 2. november 2009 #14 Skrevet 2. november 2009 Har termin i februar. Men det var nok ment som en spøk. Vi hadde nok hatt god nytte av litt ekstra penger akkurat nå, men jeg bor altfor langt unna og har bekkenløsningsplager. Håper dere får tak i folket dere trenger likevel. Morsom måte å gjøre det på da. Litt annonsering i alle tenkelige kanaler?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Men damer ansetter dere av prinsipp ikke?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #19 Skrevet 3. november 2009 Har du lest hele tråden eller? Brødhue..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #20 Skrevet 3. november 2009 Sier jo litt om tankegangen i fimaet når de spesefikt spørr etter menn.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #21 Skrevet 3. november 2009 Og sier litt om tankegangen din som i det hele tatt henger deg opp i det!! Alle vet jo at det er overvekt av menn i denne bransjen! Ikke gidd engang......
lotta08 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #22 Skrevet 3. november 2009 Hei, HI her Håper jeg ikke har ertet på meg masse feminister her nå Er vel bare gammel vane, og for å være ærlig har vi holdt på en god stund i firmaet nå, og til dags dato har vin enda ikke mottatt en eneste søknad fra kvinnelige elektrikere. Virker som de desverre har en tendens til å gå over i salgsjobber og slikt etter de har tatt fagbrevet. Men for all del, om det er noen kvinnelige elektrikere der ute som har lyst på jobb eller om dere vet om noen, så er det bare å ta kontakt! Jeg svarte faktisk på innlegget til den gravide elektrikeren over her i går også, så det så Mvh Lars
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #23 Skrevet 3. november 2009 dessuten heter det "spesifikt"...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #25 Skrevet 3. november 2009 Kjenner et par, skal forhøre meg.... Betaler dere så godt at det rettferdiggjør overgang fra offshore til land?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå