Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #26 Skrevet 2. november 2009 Det er deg vel fortjent! :-) Har vi mulighet til en kaffe eller tre i slutten av måneden? Same procedure as last year, øh, month mener jeg :-D Rundt siste uka/helga i november?
Anne-B. Skrevet 2. november 2009 #27 Skrevet 2. november 2009 Jo flere fedre, jo mer komplisert. Rent praktisk kan det umulig være greit med mer enn to. Jeg har barn med to menn og syns det er nok.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #28 Skrevet 2. november 2009 jeg har xxxx antall med 3 fedre, og det har sin grunn... ikke noe problem her hos oss, men jeg merker at kanskje andre reagerer på det. men jeg vet hva som ligger bak,og det er mine valg,og mitt liv... min skjebne... så lykke til, tenk på dere selv,og hva dere ønsker.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #29 Skrevet 2. november 2009 Hvor mange menn er det greit å ha sex med? Hvor mange menn er det greit å ha bodd sammen med? Hvor mange menn er det greit å ha vært gift med, og skilt fra? Hvor mange menn er det greit å ha fått barn med? Hvor mange ganger er det greit å bli gravid, men ta abort? Hvor mange ganger er det greit å skjule at man har tatt abort? Hvor mange ganger er det greit å skjule antall sexpartnere for andre? Hvor mange ganger er det ok å ha fått seksuelt overførbare sykdommer? Hvor mange ganger er det greit å være utro, hvis man holder det for seg selv? Hvor mange ganger er det greit å være utro hvis man er ærlig og sier det til partneren med en gang? Hvor mange steiner er det egentlig ok å kaste hvis man sitter i et glasshus?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #30 Skrevet 2. november 2009 Jeg har fått slengt dritt i trynet av ei som har tatt abort med forskjellige menn, fordi jeg har barn med forskjellige menn. Hvor er logikken i det? Hilsen anonym 00:32
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #31 Skrevet 3. november 2009 Det er vel ikke det at jeg tenker at ei dame er løs selv om hun har barn med flere menn... Tenker egentlig bare at det er nå slik livet er noen ganger... Ikke alt man velger selv. Tror i grunn ikke jeg vil tenke noe negativt om dama da... Men kanskje tenke at det må være litt tungt... Men synes absolutt ikke man skal la være å få flere barn bare fordi tidligere forhold ikke fungerte... Og i dag er det jo sånn at halvsøsken slett ikke er noe uvanlig... Nei du HI, jeg håper du ikke bryr deg om hva andre mener, men at du gjør det som føles riktig for deg! Det er ditt liv og det er du som skal leve det. Og ønsker du barn sammen med mannen du elsker, så er jo det bare flott!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #32 Skrevet 3. november 2009 HI, du må slutte å tenke på hva alle andre tenker. "Alle andre" har nemlig sine svin på skogen, som ofte overgår det du snakker om her. Tro meg! Det er bare så forbaska skjult, mye av det folk går rundt og holder for seg selv. Og det er helst de "finere folkene" som snakker styggest om oss med flere barnefedre. Jeg vet så altfor godt hva jeg snakker om.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #33 Skrevet 3. november 2009 Ser slett ikke bort ifra at det kan la seg ordne Avtale nærmere på fb?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #34 Skrevet 3. november 2009 Ja, la oss gjøre det! Nå må jeg levere yngste i barnehagen, men er på senere i dag. Også finnes jo den fantastiske oppfinnelsen sms i tillegg, hehe. Vi snakkes!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #35 Skrevet 3. november 2009 Om fedrene er oppegående, følger opp barna sine og mor greier og ha et ryddig og systematisk og GODT forhold til fedrene, så kan hun gjerne ha 10 barn med 10 forskjellige... Men om man ikke greier og få ET "far-bor annet-sted.forhold" til å fungere bør man tenke seg om både en og 100 ganger før man får barn med mann nummer to.....
piranha Skrevet 3. november 2009 #36 Skrevet 3. november 2009 Det virker som du er litt for opptatt av hva "alle andre" tror og mener. Det viktigste er faktisk hva du tror og mener om deg selv. Så lenge du har familie og gode venner som kjenner deg godt, og vet noe om din situasjon, bør du ikke fokusere så mye på hva "alle andre" mener. Du vet nok best hva som er best for deg og dine. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #37 Skrevet 3. november 2009 Takk for mange fine svar Ja, litt opptatt av hva andre vil mene er jeg nok, men jeg hadde ikke latt andres holdninger stå i veien dersom dette faktisk hadde blitt aktuelt - og før det kan bli aktuelt skal jeg være i et veldig, veldig stabilt forhold. Jeg skrev fordi jeg er nysgjerrig på hva folk egentlig tenker om en slik familie, og om en slik mor. Men andre ting som har skjedd i livet mitt har lært meg å tenke at folk får mene hva de vil, så lenge jeg selv kan stå for det jeg gjør.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #38 Skrevet 3. november 2009 Jeg syns 2. Men syns alikvel ikke du skal la andres meninger hindre deg HI
Hildemor fra vest Skrevet 3. november 2009 #39 Skrevet 3. november 2009 Jeg er selvfølgelig veldig inhabil men synes uansett det er veldig situasjonsbetinget. Ble gravid som 23 åring og bestemte meg for å beholde barnet alene. Møtte en høy og mørk og giftet meg med han, vi fikk et barn sammen. Det viste seg etter en tid at det var mer skyer en sol med den mannen så vi skilte lag etter 3 år. Nå ti år etter har jeg møtt min kjære drømmemann er lykkelig gift og vi har fått to barn sammen. Føler meg hverken billig,laus eller hva det måtte være bare veldig lykkelig som 4 barnsmor med 3 forskjellige menn. Logistikken hos oss er og veldig enkel vell og merke. Eldste jenten og gutten min bor fast hos oss men bare sporadisk kontakt med fedrene, ingen er uvenner men det har bare blitt sånn;-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #40 Skrevet 3. november 2009 Høres ut som om vi er i veldig like situasjoner, Hildemor - bortsett fra at min mangler den siste "etappen". Så godt å høre at det kan fungere! HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #41 Skrevet 3. november 2009 når en dame har mer enn to fedre inn i bildet syns jeg det begynner å bli litt "sosialklient" og høkkert over det hele jeg da men... gir meg ett inntrykk av dårlig dømmekraft og litt sånn fattig og uutdannet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #42 Skrevet 3. november 2009 Vel, uutdannet kommer jeg ikke til å være. Holder på med en utdannelse som vil gjøre meg til lektor, så akkurat det bekymrer jeg meg ikke for at folk skal tro.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #43 Skrevet 3. november 2009 Jeg ble uventet gravid som 19åring.. Valgte å beholde barnet, da småtten var 1 år traff jeg drømmemannen, vi ble sammen og forlovet oss, flyttet sammen (han flyttet fra andre siden av landet til oss), vi fikk en datter, hun er nå 1 år, til våren gifter vi oss og så skal vi kjøpe hus og planlegger nr 3 etter bryllupet.. Man vet ALDRI hva som venter en før det treffer en.. Ingen kan være 100% sikre på at forholdet deres vil vare livet ut, men man vil jo gjerne at det skal det.. Hadde min kjære forlatt meg nå eller om 2 år og jeg hadde møtt en etter det som ville ha barn hadde jeg nok vært usikker på hva jeg hadde gjort, men jeg elsker unger og føler meg langt fra ferdig nå med to... Men håper jo at mine kommende barn blir med min kjære
Gjest Skrevet 3. november 2009 #44 Skrevet 3. november 2009 Jeg har barn med 3 forskjellige.1 mann var jeg gift med,han døde. 2 mann var jeg sammen med i noen år men han begynte å drikke en del og var ikke snill så vi stakk av ifra han. Nå er jeg sammen med en mann som jeg skal gifte meg med til sommeren,og han hadde ingen barn fra før,jeg hadde egentlig ikke lyst på flere .Men følte meg egoist overfor han som er så snill mot mine barn.Angrer ikke et sekund på at jeg fikk 3 mann nå. Men ja mange tenger sikkert at jeg er ei hore men det blåse jeg i fordi at noen ganger så kan man ikke velge skjebnen selv....
Gjest Skrevet 3. november 2009 #45 Skrevet 3. november 2009 Det sa jeg også når min mann døde ,men du skal aldri si aldri.....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #46 Skrevet 3. november 2009 Det kommer helt an på den enkeltes situasjon. Bare dumme mennesker som har for lite å gjøre dømmer uten å kjenne historien. Kan være mange gode grunner til at det blir sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå