Gå til innhold

jeg har vært utro, og min samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes ikke det er for dumt, men rettferdig.

da står de likt og kan komme seg videre. kommer alltid til å være en ubalanse i et forhold når den ene part har vært utro.

har de begge vært utro er det ikke en part i forholdet som føler seg sveket - status quo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sviket han føler nå vil jo være det samme enten han går ut og k*****r en annen dame eller ikke. I tillegg vil han ikke kunne rase til deg i frustrasjon, som jeg tror er en nødvendig del av å jobbe seg gjennom det, fordi han er jo like "ille". I det hele tatt er det en forferdelig dårlig idè at han med overlegg skal være utro, tror det kun vil skyve dere lenger fra hverandre.

Men hvis dette skjedde nå i helga så er det ikke rart om han er midt i et sjokk akkurat nå, og det er klart han har hevntanker fordi han er rasende, såret og sjokkert. For å være helt ærlig så hadde jeg sikkert tenkt det samme selv; "Nå skal h*n faen meg få igjen!!!"

Tror nok dette roer seg litt når han får samlet tankene litt.

Tror det beste du kan gjøre nå er å være litt ydmyk, la han rase fra seg litt og ikke prøv å forsvare deg selv. Du kan evt. foreslå at dere går til rådgivning etterhvert, det er mange som har god nytte av litt hjelp når de er i en sånn situasjon.

Du får oppdatere oss etterhvert, lykke til:)

Skrevet

What goes around comes around!

Du fortjener rett og slett ingenting annet enn at han tar hevn. Du skal være glad for at han i det hele tatt er interessert i å se på deg etterpå!

Full eller ikke, det er simpelt!

Skrevet

Mange ukloke og umodne svar her. Ta heller en prat med en voksen og erfaren samlivsterapeut. F.eks. Sissel Gran. Hun er klok og vettug.

Livet er ikke svart hvitt, og kjærlighet behøver ikke være et maktspill.

Skrevet

Si meg.. Med den responsen fra din samboer vil jeg påstå at forholdet deres allerede vakler.. Hvorfor vil han gjøre det samme? Etter min oppfatning hadde han omsider vært utro han også, bare at du var først ute. Tenk på ungene...

Skrevet

Hadde vært helt andre svar her inne hadde det vært mannen til HI som hadde vært ute og bæsja på leggen i helga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...