Gå til innhold

jeg har vært utro, og min samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier at den eneste måten han følelsemessig kan klare å fortsette forholdet er at han selv tar igjen.. da står vi på en måte likt..

jeg har ødelagt hans tillit til meg, og han vil jeg skal kjenne den samme smerten som han selv.

jeg er fullt klar over min dumhet,har lært, dette var en engangshendelse i fylla ( ingen unskyldning)...

aner ikke selv hvordan jeg vil takle at han skal ha sex med en annen kvinne.

vil dette kunne funke?? vi elsker hverandre, 2 barn,,

( å hvordan jeg kunne gjøre dette mot en jeg elsker?? tja, spenningen, oppmerksomheten, begjæret og lysten jeg brått fikk)

jeg føler meg råtten, bare så d er sagt=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til noe slikt har jeg bare en kommentar:

Tenk på barna og gjør det som er best for dem!

Skrevet

Jeg skal bare si EN ting. Det er det DUMMESTE jeg har hørt at han også må ligge med noen!? Min mann var utro, og det var tøft, men vi har klart det, og vi har det topp sammen, men ikke EN eneste gang har jeg hatt lyst til å ligge med noen andre!!? ÆSJ! Da tror jeg nok heller at din mann muligens også har hatt lysten på noen andre en stund...

Skrevet

Jaja, da kan dere bare bryte forholdet nå.

Og som du vet; ikke videre lurt av deg å være utro i første omgang. Men ikke lurere av ham å tro at nå har han fripass til å være utro tilbake.

Skrevet

Vert litt der, men jeg føler at vis en skal drive og hevne seg blir det et sjalusidrama uten like. OG forskjellen er jo at da ¨vet¨ du at han kommer til å prøve seg på alt neste gang han er ute.. DA gjør det vondt å sitte hjemme ja. Det er enda verren å bli bedratt i seg selv.

Skrevet

Det som er best for dere er jo også best for barna, så derfor må dere selv finne ut av det.

Jeg syns vel han kan spare seg for å ta igjen, det gjør det jo ikke noe bedre. Det vanskelige er jo å glemme, mange tilgir men klarer ikke å glemme og det blir hele tiden rippet opp i. Hvis man tilgir må man også glemme det og ikke dra dette frem ved hver krangling.

Ikke noe fasit svar på hvordan man løser dette men ønsker dere lykke til og håper dere finner tilbake til hverandre:)

Skrevet

På en syk måte skjønner jeg han godt.

Hun bedro han og såret han, hvorfor skal det være verre at han gjør det tilbake.

Forholdet er ganske så ødelagt uansett, iallefall tilliten. Kanskje det kan være en "god" erfaring å ta med seg, og faktisk sitte på sidelinjen og se ting fra den andre siden. Forståelsen for hverandres følelser vil iallefall være større.

Sjalusidrama blir det nok uansett. Hvordan skal han stole på henne neste gang hun drar ut da?

Skrevet

Det der er bullshit. Samboeren din vil bruke utroskapen din som et frikort for å leve ut sine egne fantasier. Ikke fall for det. Det vil bare gjøre ting mye verre.

Skrevet

hvis hun har levd ut sine fantasier, hvorfor skal ikke han? Hun fucket det jo opp til å begynne med. Er det noen det blir verre for så er det jo henne, og hun føler jo bare det samme som mannen hennes følte når han fikk vite at hun hadde både ønsket og faktisk hatt sex med en annen. Forskjellen er??

Skrevet

Jeg trenger ikke bombe deg ned med hvor dumt det var av deg å være utro, for du sliter allerede med dårlig samvittighet og anger.

Jeg vil bare si "Kjærligheten overvinner alt!!" og da kan jeg ikke skjønne hans hevntanker. For å følelsesmessig takle det må han være utro mot deg... Skrekk og gru!!!

Håper virkelig at dere kan finne ut av det på en annen måte:)

Skrevet

Helt enig, det er det dummeste jeg har hørt.

Og kan ikke skjønne annet enn at det er en fantastisk måte å sørge for at det blir enda vanskeligere å rette opp forholdet.

Enten må han tilgi og gå videre, ellers kan han jo bare gå.......

Skrevet

hvis han ikke kan tilgi deg, så burde han gå.

Skrevet

Hvis jeg skulle fortsatt et forhold til mannen min hvor han hadde vært utro, ville jeg også ha foretrukket at begge var utro. Det blir mer likt da, og begge får en forståelse på hva den andre gjennomgår. Jeg tror det er enklere å komme gjennom ting når man stiller mest mulig likt.

Men det er nå meg :)

Hva som er rett for dere må dere nesten finne ut av selv. Folk er forskjellige.

Barna er jo det viktigste dere må ta hensyn til.

Skrevet

Er dette noe dere tenker å lære barna deres? At om noen gjør noe galt så kan man gjøre det samme tilbake slik at det blir rettferdig. En "Øye for øye, tann for tann"-oppdragelse.

Jeg håper ikke det

Skrevet

Uff - ønsker dere alt godt og håper det ordner seg! Har selv kommet over utroskap - men må si at det er lite voksent av mannen din... uavhengig av hvor såret han er. Hva godt skal det komme ut av å få enda mer faenskap i forholdet?

Synes ikke dette høres bra ut...

Skrevet

En ting er sikkert. Hvis dere klare å komme dere gjennom dette uten at han skal gå og puler en annen dame, så kommer dere gjennom det meste.

Lykke til.

Skrevet

Hva med den andre dama da, tenker han ikke på henne? Tror han hun har lyst å bli brukt på denne måten, i deres lille møkkete spill? Eller har han tenkt å betale for henne?

Hva menneskesyn er det han har?

Skrevet

nei, men det jeg mente var at det ofte er enklere å komme over noe sånt når begge har "svin på skogen", kontra bare den ene.. Kjenner et par hvor begge har vært utro (ingen visste om hverandre) men de klarte å komme over det mye fordi begge hadde ting de måtte si unnskyld for og glemme. Har heldigvis ikke vært i samme situasjon selv.

På den måten skjønner jeg tankegangen til samboeren til HI, men er enig med at hevn-perspektivet blir feil..

når det gjelder oppdragelse så er det vel viktig å lære barna sine at man skal behandle andre slik man vil bli behandlet tilbake.. her gjelder jo også tilgivelse.

Skrevet

samboeren min var utro mot meg når jeg gikk gravid.. selvfølgelig kunne jeg tenke meg å si at jeg vil ta igjen for at han skal kjenne hvordan det føles, men det blir for dumt.. han angrer kjempe masse å jeg kunne se på han at det tæret på han, han hadde det sikker like vanskelig som meg etter at han hadde gjort dette mot meg(den han elsker). selvfølkgelig tok det tid før jeg fikk tilitt til han igjen, han måtte gjøre seg fortjent til det, tiden gikk å mer å mer tilitt kunne han få. det er nå 2år siden jeg fikk vite det å vi har det kjempe bra:) jeg har tilitt til han igjen, selvfølgelig har jeg mine tanker av og til men slik er det bare.. jeg hadde hvertfall ikke ville godtatt at han skulle ta igjen, det blir for dumt. du har det sikkert kjempe vanskelig selv med å ha gjort noe slikt

Skrevet

Ja, må være fantastisk å bli den utvalgte for et "hevneknull".

Jeg synes det er råttent. Og det er ikke det samme.

Du var full, det var i affeksjon- kjempedårlig gjort, men dog, det var en feil. Planlagt utroskap for hevn......

Det er en grunn til at det er forskjell på forsettlig og overlagt drap og....

HAndlingen er den samme- avskyelig. Men det som ligger bak.....

Meget mulig jeg ville vurdert forholdet som over av et slikt krav....

Skrevet

HI ER...

dette er en håpløs situasjon for meg.. forstår poengene til dere som synes dette er sykt..

han er ikke en flørte gutt, og ikke intr i andre jenter.. derfor har dette såret han ekstra ille. tror nok han mest truer med dette... håper i allefall det..

han har d vondt, og jeg også.. det skjedde i helga, så mulig han forandrer mening,, er er egentlig en moden reflektert mann.. han er aldri ute,

håper ikke jeg har ødelagt alt=(

Skrevet

hei, jeg får så vondt av deg:( jeg synes det du har gjor er kjempe dumt men det vet du selv og angrer. men jeg vil bare bare si deg en ting hvis HAN VIRKELIG ELSKER DEG SÅ GJØR HAN IKKE DET. . OG hvis han gjør det så er han ikke noe å spare på. (kanskje litt hardt sagt ) Jeg tror jeg blir enige med noen her. enten må han tilgi deg og tar den tiden han trenger til å bygge tillitten igjen eller så må han bare gå sin vei. du kan ikke vente og gruer deg hver gang han er ute. jeg håper at dere finner ut at det. kanskje blir venner igjen:)) LYKKE TIL

Skrevet

Blir for dumt å si at hvis han virkelig elsker henne så gjør han ikke det. Og da er han ikke noe å spare på.

Kan heller snu visa og si at hvis HI virkelig hadde elsket mannen sin, så hadde hun ikke hatt sex med en eller annen kar i fylla. Hun er åpenbart ikke noe å spare på, i følge ano 18:16 sitt syn.

Herregud.. Håper han tar til vett.

Skrevet

Litt rart å se all den støtten HI får her. Når noen skriver om sine utro menn så får disse menna så øra flagrer. De er ikke noe å ta vare på, og det beste er å få de ut fort som f...

Men HI får masse støtte og sympati, for hun var utro!!?? Og i tillegg får mannen pepper fordi han ønsker hevn.

Hmm.. ja, skal si det er forskjell på damer og menn.

Og til HI; synes ikke synd på deg en plass. Når du har vært så dum så...

Skrevet

Er vel ikke mye støtte. Hun sier hun har vært dum, og ingen er uenige i det.

Men hennes mann får enten tilgi eller gå. Ingen som er uenige i det hvis han går. Men å hevne utroskap med utroskap er for dumt. Samme om det er mannen eller dama som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...