Gå til innhold

Bli litt kjent:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Hei. Så koselig å se så mange juli-mødre her! Jeg er fra Bø i Telemark, er 29 år og venter min første! Kjempespennende, og litt skummelt av og til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 33 år, lærer, har en super samboer og en bedårende sønn som nettopp fylte 2. Vi bor i Tromsø og har vært sammen i 5 år. Termin 7. juli, det er fortsatt vår lille hemmelighet og jeg klarer nesten ikke å vente med å fortelle det snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Da fikk jeg også positiv test og er i følge siste mensen 4+4 i dag :-) Er 30 år,fra Asker og har en på 3 fra før. Koselig dette!

 

Er anonym foreløpig, er endel kjente her inne. Vi venter litt med å si det til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 år, har en datter fra før på snart 4. Er fra Bergen, og er ferdig utdannet Ped.leder våren 2010. Har termin 13.juli 2010=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også siste mens 3.oktober, så regner 13.juli jeg. Legen sa 10, men tenker at bedre å ta 13, slik at en eventuel ny ul-termin ikke skal gå så mye fram, og at det da blir lengre å vente. Jeg bor også i bergen=0) er 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år fra Tromsø, har to barn fra før, yngste er 6 år, så lenge siden sist man hadde smått:) Termin blir vel 14 juli:)

 

Syns det er veldig tidlig enda, så vi tør ikke si noen ting til venner eller familie, derfor veldig fint å "henge" her inne sammen med likesinnede :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år (86-modell), har røttene fra Bergen/Sotra, men bor i Sandnes. Jeg er gift med verdens beste (er vi ikke alle det? :P) og vi ser veldig frem til å få barn. Jeg mistet dessverre i uke 40, men håper på at testen snart slår positivt ut igjen. Aner ikke hva som skjer med kroppen etter en SA, men det er snart 6 uker siden jeg mistet og symptomene på en graviditet begynner å komme igjen.

Håper uansett at jeg hører til i denne terminklubben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er ei 30 år gammel jente som kommer fra Ålgård. Har to sjønne gutter på 5 og 8 år fra før. Nå gleder vi oss sååååååå til nr 3 kommer, sannsynligvis den 15 juli :) Klarer snart ikke holde meg med å si det til noen!!

Lykke til til deg maeghin! Håper det går bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Testet meg i dag!!! Og nr 2 er på vei. Har en sønn på snart 2 år. Selv er jeg 29 år. adjunkt og kommer frå og bor på Hareid. Dette blir spennende:) Termin 15juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen aille sammen! æ e blir 26 i neste mnd ,og vi har en sønn som blir 3år i neste mnd. Vi har vært ilag i 10 år og glede oss masse t lille gutten våres skal bli stoorebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år om mannen er 30:) Vi bor i Ålesund. Men flytter kanskje til Volda iløpet av neste år,om mannen får jobb. Vil bo nærmere familie og venner.. Har ei jente på 2 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 år, frå Sogn og Fjordane. Gift, og gravid for første gang. Foreløbig termin er 21. juli. Har berre visst det i 3 dagar, og gler meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...