Gå til innhold

Bli litt kjent:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Hvem er vi her inne:O)

 

Jeg er 28 år fra lillestrøm.Har en gutt på 3 år fra før, og har termin 2 juli. Gleder oss stort:O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Koselig...

 

Jente på 25 år som bur i Sandnes. Ingen barn frå før, så alt er heilt nytt og det har nok ikkje gått heilt opp for meg endå;)...

men ser fram til ei spennande tid!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 38 år frå Vaksdal like nord for Bergen. Har gut på 4 og jente på 2 frå før. Jobbar som sjølvstendig næringsdrivande. Termin 1. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 32 år og bor i Oslo. Har ei jente på snart 4 og en gutt på 2.5 år fra før. Vi gleder oss veldig til nummer tre kommer:)

 

Termin 14.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6. juli. 35 år og to jenter frå før. Kva for ein helsestasjon soknar du til Mortil1snart2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på her, men holder nok pusten i noen uker til. Hadde en SA i 2005 og en MA i sommer, men testet positivt i dag, 3 dager etter IKM. Jeg er 24 og kommer fra Bergen. Har ingen barn fra før, men en veldig søt valp på snart 9 måneder som krever sitt av oppmerksomhet;) Jeg får temin 10, 12 el 13.juli, alt ettersom hvilken side jeg spør... Noen som vet? Hadde siste mens 3.okt.

*krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er fra Oslo, 37, har to fra før, jente på snart 3 og gutt på litt over et år. Så dette blir travelt, men vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER litt usikker på om det er Strindheim eller Sunnland (Strindh) er nærmare og Blussuvoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia jeg er en jente på 23 år fra Levanger, har en sønn på 3 år fra før, typen min har ei datter på 1 år. Testet positivt igår... flytter snart til Stange til kjæresten min. å terminen er 14 Juli :0)