Gå til innhold

Bli litt kjent:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Hvem er vi her inne:O)

 

Jeg er 28 år fra lillestrøm.Har en gutt på 3 år fra før, og har termin 2 juli. Gleder oss stort:O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Koselig...

 

Jente på 25 år som bur i Sandnes. Ingen barn frå før, så alt er heilt nytt og det har nok ikkje gått heilt opp for meg endå;)...

men ser fram til ei spennande tid!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 38 år frå Vaksdal like nord for Bergen. Har gut på 4 og jente på 2 frå før. Jobbar som sjølvstendig næringsdrivande. Termin 1. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 32 år og bor i Oslo. Har ei jente på snart 4 og en gutt på 2.5 år fra før. Vi gleder oss veldig til nummer tre kommer:)

 

Termin 14.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6. juli. 35 år og to jenter frå før. Kva for ein helsestasjon soknar du til Mortil1snart2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på her, men holder nok pusten i noen uker til. Hadde en SA i 2005 og en MA i sommer, men testet positivt i dag, 3 dager etter IKM. Jeg er 24 og kommer fra Bergen. Har ingen barn fra før, men en veldig søt valp på snart 9 måneder som krever sitt av oppmerksomhet;) Jeg får temin 10, 12 el 13.juli, alt ettersom hvilken side jeg spør... Noen som vet? Hadde siste mens 3.okt.

*krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er fra Oslo, 37, har to fra før, jente på snart 3 og gutt på litt over et år. Så dette blir travelt, men vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER litt usikker på om det er Strindheim eller Sunnland (Strindh) er nærmare og Blussuvoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia jeg er en jente på 23 år fra Levanger, har en sønn på 3 år fra før, typen min har ei datter på 1 år. Testet positivt igår... flytter snart til Stange til kjæresten min. å terminen er 14 Juli :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 25 år fra Ålesund. Har ei jente på 4 år fra før. Hun rekker å fylle 5 før babyen kommer da :o)

 

Termin 14 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er ei jente på 24 år, bor i Narvik. har en gutt på snart tre år fra før : )

 

Termin 1.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eg er 31 år og fra Bømlo. Har termin 11 Juli. Har ein gut på åtte og ei jente på fem så me glede oss masse til ein baby kommer=) Kjekt med ein etterpåklatt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...