Gå til innhold

Bli litt kjent:O)

Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 33 år, lærer, har en super samboer og en bedårende sønn som nettopp fylte 2. Vi bor i Tromsø og har vært sammen i 5 år. Termin 7. juli, det er fortsatt vår lille hemmelighet og jeg klarer nesten ikke å vente med å fortelle det snart :-)

Annonse

jeg hadde også siste mens 3.oktober, så regner 13.juli jeg. Legen sa 10, men tenker at bedre å ta 13, slik at en eventuel ny ul-termin ikke skal gå så mye fram, og at det da blir lengre å vente. Jeg bor også i bergen=0) er 26 år.

Jeg er 31 år fra Tromsø, har to barn fra før, yngste er 6 år, så lenge siden sist man hadde smått:) Termin blir vel 14 juli:)

Syns det er veldig tidlig enda, så vi tør ikke si noen ting til venner eller familie, derfor veldig fint å "henge" her inne sammen med likesinnede :)

Jeg er 23 år (86-modell), har røttene fra Bergen/Sotra, men bor i Sandnes. Jeg er gift med verdens beste (er vi ikke alle det? :P) og vi ser veldig frem til å få barn. Jeg mistet dessverre i uke 40, men håper på at testen snart slår positivt ut igjen. Aner ikke hva som skjer med kroppen etter en SA, men det er snart 6 uker siden jeg mistet og symptomene på en graviditet begynner å komme igjen.

Håper uansett at jeg hører til i denne terminklubben! :)

Hei :) Jeg er ei 30 år gammel jente som kommer fra Ålgård. Har to sjønne gutter på 5 og 8 år fra før. Nå gleder vi oss sååååååå til nr 3 kommer, sannsynligvis den 15 juli :) Klarer snart ikke holde meg med å si det til noen!!

Lykke til til deg maeghin! Håper det går bra for deg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...