Gå til innhold

Hva slags dyr har dere ? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi verdens herligste pus, Nøste. En hunnkatt på et år som elsker og ha babyer på besøk.. (bra i og med vi får ei jente selv i desember.) Hun ligger bare og beundrer og titter på de. Søte lille pusen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to puddelgutter :)

Kjekt med hund, men til tider mye jobb og.. Men ville ikke vært foruten :) Har litt lyst på en hvit katt også :)

Gjest lillemamsi
Skrevet

Vi har to Ildere og en katt.

 

Å være gravid og ha 2 ildere som går lløst i huset er en ekstrem utfordring, og anbefaler å la være å prøve det :-)

 

Har ellers en halv hest, men hun telles ikke tror jeg.

 

 

Skrevet

Vi x antall fisker og em tarantella, (fra gubbens studie tid på 90 tallet som han ikke klarer og skille av med) står høyt oppe på ei hylle på vaskerommet så inegn skal de den. Forstår ikke helt det jeg

Skrevet

6 marsvin!!! Bob, Neket, Fluffy, Molly, Pus og Tazeline. Don't ask. Det bare ble de seks. Hehe.. Er jo barna mine!!! :D

Skrevet

Jeg har 4 griser!

 

En sofagris og 3 griseunger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...