<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 2. november 2009 #26 Skrevet 2. november 2009 Her har vi verdens herligste pus, Nøste. En hunnkatt på et år som elsker og ha babyer på besøk.. (bra i og med vi får ei jente selv i desember.) Hun ligger bare og beundrer og titter på de. Søte lille pusen..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 2. november 2009 #27 Skrevet 2. november 2009 Jeg har to puddelgutter Kjekt med hund, men til tider mye jobb og.. Men ville ikke vært foruten Har litt lyst på en hvit katt også
Gjest lillemamsi Skrevet 2. november 2009 #28 Skrevet 2. november 2009 Vi har to Ildere og en katt. Å være gravid og ha 2 ildere som går lløst i huset er en ekstrem utfordring, og anbefaler å la være å prøve det :-) Har ellers en halv hest, men hun telles ikke tror jeg.
simba>>>3gutter Skrevet 2. november 2009 #29 Skrevet 2. november 2009 Vi x antall fisker og em tarantella, (fra gubbens studie tid på 90 tallet som han ikke klarer og skille av med) står høyt oppe på ei hylle på vaskerommet så inegn skal de den. Forstår ikke helt det jeg
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. november 2009 #30 Skrevet 2. november 2009 6 marsvin!!! Bob, Neket, Fluffy, Molly, Pus og Tazeline. Don't ask. Det bare ble de seks. Hehe.. Er jo barna mine!!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #31 Skrevet 2. november 2009 Jeg har 4 griser! En sofagris og 3 griseunger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå