Gå til innhold

Hva slags dyr har dere ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg / vi har 3 katter , hund og ca 70 vinterfora sauer :)

Snart kommer det også en hest :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har veldig masse hybelkaniner. Jeg vet ikke helt antall fordi de noen ganger forsvinner for så å dukke opp igjen. Spesielt under sofa og tv-benk.

Skrevet

Bondegård? ;)

Jeg har en hund (Gordon Setter tispe, valp på 5mnd) og en katt på 5år. Er en helt vanlig huskatt, men han er den beste katten selv om jeg med jevne og ujevne mellomrom mistenker at han kanskje har Downs, hehe!

Har familie rettt borti gata og de har gård med masse sauer, en hund, hest og noen høner. Stas med bondegård:)

Skrevet

Du kan satse stort på å strikke hybelkaningensre og selge dem på Ebay;)

Skrevet

Vi har akvarium vi, mange fisker, men jeg er ikke sikker på antall.

Skrevet

Vi har en rottweiler, to nydelige katter og fisken bobby! (Som pusene simpelthen elsker=p)

Men vinterfora sauer, er det sånne som går ute hele året? For det har jeg ønska meg lenge!

Skrevet

Katt med downs ja , den ene katten min klemte halsen sin i døra , så ho har nå bare en stump på 7-8 cm :P Skikkelig humørsvingninger på henne å - altså så tror jeg at det er snakk om pms HELE tida :P Men gud så fin ho er å da ;)

drikker vann fra krana , spaserer på kjøkkenbenken og i vinduskarmene , og tror hun eier verden :P

hunden min elsker de to andre kattene mine , men HO er selve djevelen i hundens øyne. tror det er en mink tror jeg :P ligger å stirrer på henne og har litt lyst til å smake på henne kanskje :P

Skrevet

Har en stor hvit og grå, langhuret skogkatt på 5 år. En artig personlighet, som er både leken og sær;)

Skrevet

3 egne katter, en gjestekatt og en skilpadde.

Skrevet

Vinterfora sau er antall 'jentesauer' som du har året gjennom :)

Vi har 70 som får lam , å hver vår blir da antallet 2-3 dobblet :P

Våre sauer har gått ute året rundt , de får rundballen sin ute ,men har mulighet til å gå inn i fjøset som de vil . Men de vil helst være ute uansett vær og vind. i år vil vi ha de inne vinteren over og frem til etter lamming. for å se hvordan det fungerer :)

Det vi har er vanlig dala-sau.

Det jeg tror du mener er villsauer :) De er mindre , mer hardføre , og spiser alt :) Skjeldent de trenger foring ute vinterstid faktisk .

De lammer ute selv på vårene , uten noe hjelp , men får veldig ofte bare 1 lam. noen ganger 2.

Dalasauen får ofte flere , normalt hos oss er 3. men har også sett både 4-5 og 6 :) Blir ofte koppelam av de som får så mange da , for de har ikke nok melk til alle...

Skrevet

Jeg har hatt mye forskjellige dyr, men akkurat for øyeblikket er det hund, kanin, marsvin og fisker :)

Skrevet

Jeg har hatt mye forskjellige dyr, men akkurat for øyeblikket er det hund, kanin, marsvin og fisker :)

Skrevet

Har to katter. Den eldste er en kastret hankatt, langåret rød tabby huskatt. Den minste er et halvt år gammel, ikke kastrert ennå, norsk skogkatt. Den har ADHD, det er jeg sikker på. Til og med selgeren sa det til oss. Gammelkatta (kun 4 år, men er nå blitt minst 14 år etter at ADHD-pus flyttet inn). Håper bare de blir bedre venner når minstemann skal under kniven før jul.

Skrevet

Vi har en bortskjemt liten pus, som tror han er et menneske.. :) Han er sær og egen, og er en skikkelig vakt katt på meg..

Her om dagen fikk vi besøk av en elektrikerfyr som skulle ordne noe greier, katten ser at det kommer en fremmed mann i huset og ULER!! Knurrer og ULER, måtte flytte han inn på en annet rom før han fløy på mannen.. haha. :P

Men han er søt da.. :)

Skrevet

Ja er villsauer jeg mener tenker jeg;-) De er så skjønne! Med de svarte små lamma sine om våren. Tanta mi kjøpte åtte sånne som ho gjorde tamme på under to uker. Ho har et helt fantastisk lag med dyr. Nå er de 25 sauer, og alle like glade i kos!

Skrevet

To katter, to kaniner og en hest på fòr! :)

Skrevet

Har du kasrtert hybelkaninene dine da? Ellers formerer de seg uhyrlig fort! :)

Skrevet

Oi, jeg glemte fiskene!! :o

To kampfisk, tre kampfiskunger, en guppyhunn og en guppyunge, og en algespiser, som stadig vokser..hehe :)

Anonym 11:16

Skrevet

Vi har hund, en staffordshire bull terrier :) Jeg har lyst på en katt i tillegg.

Skrevet

Det er kjempefint når de er tamme å liker kos :) villsauer er litt vanskeligere å få kontakt med , men vi har 2 villsau-lam , og de er veldig tamme :)

syns du skal få deg noen villsau lam ;)

Skrevet

Vi har 2 undulater (en lilla og en grønn )og en kampfisk som heter Kai-Jack.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...