Gå til innhold

Idag ringte jeg politiet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hvis ungen var veldig syk på en eller annen måte og dama bare måtte få ungen til lege....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel da hadde det iallefall ikke vært håp for den små om hun hadde kræsjet i 70 km i timen...

Skrevet

Godt poeng tobarnsmor, kan ikke skjønne at en mor utsetter barnet sitt for fare uten veldig veldig god grunn.

Skrevet

Hva har tannsten med saken å gjøre?

Har barnet sort tannsten blir den som oftest værende til barnet blir innkalt til tannlegen første gang . Har man gul/hvit tannsten vurderes det om denne må fjernes fordi det kan skade tannkjøttet og tennene. Uansett er ikke det noe man tukler med hjemme.

Skrevet

Syns ikke det var et godt poeng i det hele tatt. Om barnet er så sykt så ringer man ambulanse!

Skrevet

Enig, men man kan gjøre mye rart om man er stresset nok.

Skrevet

Ja det skal jeg ikke si noe på..

Skrevet

det første jeg tenkte er at det kan jo være ungen er syk??? men det gå rjo an å ringe ambulanse isåfall... men er ikke lett.

skjønner iallefall veldig godt at du reagerer...

jeg er jo redd polititet skal se meg når jeg tar 3 åringen min på fanget og kjører den ene meteren ut fra parkeringsplassen. hehe.. bilen står så inneklemt at jeg får ikke opp bakdørene. så jeg bedømmer at de ter tryggere for henne å sitte på fanget mitt den meteren enn å løpe rundt på parkeringsplassen....

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Det samme tenkte jeg tobarnsmor, og jeg har vært en ganske lignende situasjon.. Måtte ta sønnen min ut av setet for å holde liv i han! Riktignok kjørte ikke jeg bilen men.. Takk gud for sotete bakruter :-)

Skrevet

Hvis barnet var sykt så vil det komme frem når politiet eller barnevernet kontakter henne.

Jeg er tilbøyelig til å tro at dette bare er et tulleinnlegg, kan virkelig ikke fatte og begripe at noen ville ha tatt et barn på armen på motorveien.

Skrevet

Folk ER så gæærne!!

Jeg har også kjørt forbi en bil hvor mor satt og kjørte bil, mens en unge på ca 2 år klatret på dashbordet. Jeg ble så paff at jeg glemte å ta bilnummeret og alt...

Og tidligere i uken var jeg vitne til et par som kjørte avgårde med babyen på fanget til mor (far kjørte) fordi de ikke ville vekke babyen ved å sette den i bilstolen...

Det eneste riktige å gjøre er å kontakte barnevernet i morgen. Hvis det viser seg at babyen faktisk VAR syk, og de var på vei til sykehus/lege - vil en lege kunne bekrefte dette overfor barnevernet - og jeg er da ganske sikker på at de ikke vil gjøre noen stor sak ut av det.

Alle vet at hvis barnet er veldig syk, man er stresset osv kan man gjøre ting som i etterkant viser seg å være veldig dumt.

Hvis den babyen var syk, så er jeg 100% sikker på at den mamman har det skikkelig vondt akkurat nå... både med syk baby og med tanke på hva hun har gjort.

Hvis dette var helt normal prosedyre - ja, så er det bra om barnevernet blir tipset!

Skrevet

uff er alt for mange som kjører med barne usikkret i bilen, trist at de vil utsette barna for noe slikt....

ring barnevernet.

selv en historie fra min barndom: var vel ca 2 år og ble borte når jeg satt i badekaret, legene mente det kunne ha vært krybbedød om mor og far ikke hadde kjørt alt de kunne mor med meg på fanget. opp ned og ristet vel liv i meg på en eller annen måte(kunne ikke se bra ut, men om noen hadde ringt barnevernet ville man få en bekreftelse på at jeg var innlagt)

skal man amme stopper man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...