Gå til innhold

Er jeg tykk?? 150cm å 57kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 163 og 75 kg. Har ikke lagt på meg noe særlig, er 26 uker på vei. Jeg er ikke tykk, og føler meg fabilous:):):)

Syns ikke HI skal bekymre seg. Å regne etter BMI er det samme er helt på tryne, da man ofte er døden nær om man ikke veier 20 kg og er 180 lang.

Kos deg du;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev også at JEG hadde vært feit om jeg var 170 og 66 kg. Det betyr ikke at HI nødvendigvis er feit.

Skrevet

Beklager misforståelsen. Jeg er 158 og veier 65 kg og ironisk nok bruker jeg også str 38.

Men det er vell ett godt bilde på at vekt ikke sier alt? Jeg har en kraftig og tung bygning. Ikke mye fett på kroppen.

Skrevet

jeg er 163 og veier for øyeblikket ca 56 kg. Før jeg fikk barn veide jeg rundt 52-53 kg og var fornøyd med det. Vil ikke veie noe mer.(eller mindre) Syns selv at jeg er pen og slank, men skulle gjerne være foruten den pløsete magen som ikke vil vekk etter fødselen. Men anser meg heller ikke som tynn/radmager, har ingen bein som stikker ut noe sted.

Du må selv bedømme om du liker hvordan du ser ut, vanskelig å komme med en mening uten å ha sett deg. Vi har jo alle forskjellig kropp. Men sånn utifra målene ville jeg sagt at du virker rund/lubben, men ikke tykk

Skrevet

Jeg er 162 og har min trivselsvekt på 55-56 kg. Ved 50 kg er jeg for tynn. Ved 62 som jeg veier nå er jeg overvektig. Jeg har spinkel benbygning og lite muskler.

Skrevet

Du har sikkert bare former :) jeg er 158 og veier 49,ser helt normal ut.

Skrevet

skjønner ikke hvorfor alle blander inn beinbygning og sjelett med en gang det er snakk om vekt??

Skrevet

Og hva er det du ikke skjønner med det?

Skrevet

Ja, du er smellfeit. Gå til psykolog isteden for å irritere hele forumet med fjortiss-spm, der folk svarer etter beste evne for å unngå at du skal bli lei deg.

Skrevet

Ta vekk 1-tallet foran cm, så får du 50 (det er kg).

Normalen regnes innenfor +/- 10 kg rundt dette, altså for en med din høyde fra 40 - 60 kg.

Du er altså i øvre del av normalen.

Skrevet

Kan bare ikke tro hva slags syn dere har om en person på 1.5 m skal veie nærmere 60 kg. Det er jo faktisk for mye uansett benbygning og muskler. Sorry HIO, men du spør jo faktisk.

Skrevet

Akkurat det med benbygning er noe sludder,jeg har ei veninne som veide 150 kg,hu klarte ikke å gjøre noe med vekta selv så hu bestemte seg for å ta slankeopperasjon (gastric Bypass) Vi trodde alle at hu ikke kom til å bli skikkelig tynn fordi hu hadde en stor benbygning. Hu trodde det selv også,men viste seg jo at hennes benbygning ikke var noe større enn alle andres. Hu veier vel nå i underkant av 70 kg og er relativt slank.

Selv er jeg 175,veier vanligvis 61 kg.(er gravid i uke 10 nå,så har gått opp til 64kg) Spiser akkurat hva jeg vil,men er i noe fysisk aktivitet. Er tynn,men ikke noe beinrangel. Og synes det er så forbanna irriterende at folk diskriminerer både de som er "for tykke" og de som er "for tynne". Ingenting er rett liksom,uansett så blir man uglesett spør du meg.

Så lenge man er fornøyd med sin egen vekt,og kropp så kan resten bare drite og dra.

Ikke for å vikre "innbilsk" eller noe,men er ikke sjeldent at jeg merker folk tisker og hvisker om vekta/utseende mitt. Og det sårer faktisk selvom man er tynn.

Skrevet

Kan dere kjøtthuer får inn i knollen en gang for alle at det ikke er noe som heter tung eller lett benbygning! Det skiller ikke mer enn ca. 1,5 kg på "tung" og "lett". Det er alt som er utenpå benbygningen som drar i vei.

Til HI: 57 kg er mye på en så liten kropp. Selv er jeg 168 cm og veier 57 kg. Regner meg som alminnelig slank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...