Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Det vil jeg tro...Jeg er 155 cm og 42 kg. Litt tynn er jeg, men slett ikke mager. Spinkel beinbygning.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Hva slags beinbyggning har du da? Jeg er 157 og har idealvekt på 62 kg. Jeg har kraftig beinbyggning. Syns selv jeg er passe mellom 58 og 65 kg. Under det ser jeg bare mager ut og puppene blir helt borte.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Kanskje litt lubben? Men det er sikkert bare kledelig :-) Du er fin som du er, det er jeg sikker på!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Du har mine mål. Jeg er litt i overkant og vil gjerne ned noen kilo, men det er ingen katastrofalt høy vekt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Jeg er 153 og veier 51 kilo. Jeg har mage og dobbelthake.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 Når man er 155 og veier 42 kilo er man medisinsk sett ansett for å være undervektig. Når du ikke har mer selvinnsikt når det gjelder egen vekt burde du ikke gi råd til andre. HI, du er absolutt ikke tykk.
Gjest Skrevet 1. november 2009 #12 Skrevet 1. november 2009 Jeg har massiv beinbygning og når jeg veier 55 kg er jeg akkuratt passe (153 høy, men det er jo ikke langt unna 150 da) :-) Hvis du føler deg tilpass og er i god form er vel vekta di ikke noe å tenke over.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #13 Skrevet 1. november 2009 Jeg er 170 cm og veier 56 kg, så du er nok litt i overkant ja.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 170 og 56 kg? Du grenser til undervekt ifølge BMI. Herregud. Noen ganger lurer jeg på hvor mange anorektikere det er her inne egentlig. Greit det er flott å ha en slank kropp, men den bør helst være sunn i tillegg. HI jeg syns ikke det høres spesielt mye ut. Kommer an på kroppsfasong og mengde muskler. Men tykk??? Kan jeg aldri tenke meg
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #15 Skrevet 1. november 2009 Ja,herregud så provoserende å lese om alle tullinger her inne som er redde for å legge på seg,veier for mye osv.... Og så gå inn her for å få bekreftelse eller avkreftelse..ros eller ris! Ærlig talt. Og er du gravid så er det på tide å begynne å legge om tankegangen! Det viktigste er om man er sunn og frisk...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #17 Skrevet 1. november 2009 Du har nok sikkert litt på kroppen, og det er BRA!! Det er ikke noe som er så turn off som damer som er radmagre.. Skru på the Vois eller noe å se på de neger-damene som danser der.. De har skikkelig rumpe og lår!! og DET er sexy..
bunnie Skrevet 1. november 2009 #18 Skrevet 1. november 2009 Nei det er du nok ikke! Helt sikkert fin og kvinnelig, ikke tjukk!!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #19 Skrevet 1. november 2009 Jeg er 157 og 65 kg. Er gravid og småtykk:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #20 Skrevet 1. november 2009 Det tok ikke lang tid før det kom et drittinnlegg til de som er slanke. Her inne går det ikke an å være naturlig slank (og sunn), da er man anorektisk. Jeg er 170 høy og 56 kg. jeg er slank, men overhodet ikke mager. Har både pupper og rumpe. Jeg har vært 10 kg tyngre, og hadde da valker og dobbelthake. Hadde jeg vært 150 høy og 57 kg hadde iallefall JEG vært feit. Har man bilringer og dobbelthake så har man for mye fett på kroppen. Hvorfor kan man bruke bmi til å si at andre er undervektige/anorektiske, men ikke bruke bmi til å si at folk er for tykke?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #21 Skrevet 1. november 2009 Jeg er 1.62 og veide 72 kg. Jeg så ikke lubben ut en gang, så tall viser ikke til noe slags fakta! Jeg vet ikke om du ser ut som en kule, eller en pinne.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #22 Skrevet 1. november 2009 Jeg er 30 uker på vei i svangerskapet, og er 165 og 65 kg! Til vanlig veier jeg ca 53-55 kg. Jeg vil ikke si jeg har vert eller er stor nå..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #23 Skrevet 1. november 2009 Jeg er en av de som kom med dritten. Du skrev:Jeg er 170 cm og veier 56 kg, så du er nok litt i overkant ja. Du vurderte henne utifra deg. Hvis jeg vurderer deg utifra meg er du ett avskrapa skjellet. BMI er i utgangspunkt et mål for folkegrupper og ikke enkelt personer. Beklager at jeg trakk det inn. Jeg tror at du kan være sunn og slank og veie det du veier-hvis du har en spinkel og lett beinbygning og lite/moderat med muskler. Du dømte henne utifra deg selv- hvorfor skal andre dømme deg anderledes???
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #24 Skrevet 1. november 2009 Aner ikke, har jo ikke sett deg:) Kommer helt an på kroppsbygningen din, om du trener osv..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #25 Skrevet 1. november 2009 Jeg skrev ikke det, det var en annen som la inn det innlegget.Jeg skrev innlegget etter det. Hvis jeg er et avskrapa skjelett i forhold til deg, så er det ikke meg det er noe i veien med. Jeg har en aktiv jobb hvor jeg bruker kroppen min, og jeg spiser mye hver dag. Jeg er ikke spesielt smal over hoftene, og bruker str 36/38. Hvis jeg er et skjelett i forhold til deg, hvilken str bruker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå