shari_z Skrevet 1. november 2009 #27 Skrevet 1. november 2009 Med tanke på det Tokatter_USA sa, "Det er heller ingen som har "fanteri på lur". Jeg vet ikke når det var vanlig sist.", kan jeg bare opplyse at da jeg var ung i Texas og gikk trick-or-treating på 70-tallet, så var det ALDRI snakk om fanteri på lur. Hadde aldri falt oss inn. Oss ungbarn, i allefall. Når man snakker om tenåring (og jeg synes ikke trick-or-treating er for tenåringer), så var det noen som gjorde mye rart og fikk dermed dårlig rykte. Men ikke småbarn, som det er snakk om her. Forøvrig så synes jeg Julebukk er en mye finere tradisjon her i Norge som burde fått litt liv blåst i, enn å "importere" Halloween fra USA. Men det er bare min mening, da.
husmus &2 Skrevet 1. november 2009 #28 Skrevet 1. november 2009 Det er jo fullstendig mangel på oppdragelse å ikke kunne si takk, og i tillegg bli sur for det man FÅR av en fremmed. De som synes det er så rart å bli irritert over er vel de som har de barna som er uhøflige det da.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #29 Skrevet 1. november 2009 Ja, jeg er voksen, men ville uansett ikke sagt det som barn heller... Jeg er ihvertfall oppdratt til å si takk når man får noe, og at det ikke er selve gaven som teller, men tanken bak.
Tøysetipp Skrevet 1. november 2009 #30 Skrevet 1. november 2009 Nettopp husmus + lille prompen. Ja, her er det talk to the hand cuz the face aint listening, når hun ikke får det som hun behager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå