Gå til innhold

Dagens nedtellingstråd:) Lørdag 31.oktober..

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 Dager!! kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig nå,vil gjerne treffe den lille. men er vel lite en får gjort,annet enn å vente...

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joho, endelig kan jeg få bytte ut 4 tallet med 3 tallet.. har altså det 39 dager igjen til KS=) Hææærlig, nå gleder jeg meg til å bytte 3 med 2=)

Skrevet

32 dager igjen :o) snart nede på 20- tallet :o))

Skrevet

24 dager her, og kun en jobbedag til permisjon. Vagger stadig nærmere mot mitt første møte med lilleprinsen... :-)

Nå er han "ferdig-bakt", så har bestilt fullmåne-effekten jeg også!

Skrevet

11! Men tror han kommer helga om to uker...

Skrevet

39 dager igjen til termin 9 desember :) begynner å bli veeeldig utolmodig :P

Skrevet

- 1 dag. Og hun har nok tenkt å bli der inne så lenge hun selv vil..... typisk

Skrevet

åhhhh... jeg har 3 dager igjen... og begynner å grine nå fordi jeg vil ikke være gravid mer... jeg er sånn skikkelig lei. Jeg vil at babyen min skal komme ut nå!

Skrevet

29 dager igjen :o) !! DAgene går såå fort syns jeg, nede på 20 tallet allerede! :) Nå gleder jeg meg bare masse masse til å møte den lille prinsen som er i magen min :D <3

Skrevet

Idag er det 99 dager igjen til termin, så da har vi rundet tosifret nedtelling:):)

Hurraaaaa :)

Skrevet

28 dager til termin. Gleder meg nå:) Håper han kommer i slutten av neste uke:D Super optimist:)

Skrevet

Jeg har termin I DAG. Var sikker på det var i gang tidligere, men nå har det dabbet av igjen.. Kommer vel ikke i dag heller tenker jeg.

Skrevet

9 dager igjen! Veldig spent!

Skrevet

13 dager til termin :)

Skrevet

64 dager. Føler at dette går i racerfart!

Skrevet

15 dager til ul-termin, 7 dager til menstermin. Håper at den lille kommer snart. Satser på fullmånens effekt over helga. ",)

Skrevet

Har akkurat kommet over i tredje trimester og har 87 dager igjen, men er allerede skikkelig utålmodig etter å få holde lillegutten i armene..! Bare å smøre seg med tålmodighet her, altså. ;)

Skrevet

76 dager....Går greit fort når en tenker på hvor mye man får og gjøre i jula og alt man skal handle og ordne og rydde og vaske+++

Får faktisk rimlig panikk på o g tenke at det "bare" er så få dager igjen....Mååååå ta en tur på ikea og dit og dit og dit...Typisk gravid stress...

Skrevet

Terminen nærmer seg gitt! Det er bare 6 dager igjen!!!

God Halloween til alle her inne ;) MOAhahaHA...

Skrevet

24 laange dager igjen.

På kontroll sist fredag lå hun plutselig på tvers med setet på vei ned, så jeg skal røngte til uken for status ks vs. setefødsel.

Hadde kraftig bl etter forrige fødsel, så jeg må nok dessverre gå for ks. Vil føde vanlig m hun har snudd seg, selvsagt. Så nemlig bilder fra ks i siste "Gravid" blad, og den sprøyta hun fikk i ryggen gjorde meg svimmel,,,,

Skrevet

22 dager igjen og håper inderlig ikke den kommer før tiden. Må bli ferdig med eksamen først.

Skrevet

Har fortsatt 79 dager igjen. Men synes dette svangerskapet har gått utrolig fort. Og nå er det jo snart jul og greier, så er ikke lenge til vi sitter her med en baby i armene

Skrevet

Termin i morgen, håper gutten vår snart har tenkt å komme:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...