Gå til innhold

Dagens nedtellingstråd:) Lørdag 31.oktober..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen i dag, og begynner å bli utålmodig.. Men er jo ikke lenge til jeg får treffe lillegutten min nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 16 dager igjen.. kjenner jeg begynner å bli klar nå...håper inderlig jeg slipper å gå over tiden...

Har foresten bestillt han til mandag for da er det fullmåne..;) bare å vente og se hva som skjer...(evig optimist hehe)

Skrevet

her er det 30 dager igjen til snuppa skal komme! :)

Skrevet

Jeg har vel 27 dager igjen...har to igjen på jobb, skal bli godt å slippe å dra seg avgårde om morgenene... :-)

Skrevet

39 dager til terminen til lillegutten vår:)

fikk liksom et lite sjokk når e såg 30tallet i dag...... e så uvirkelig.......

Skrevet

22 dager til lillegullet skal komme:-)

Skrevet

13 dager igjen til termin og 3 dager igjen planlagt ks

Skrevet

31 dager igjen :) Tenk at det er så kort tid igjen til vi får kose med de søte små!! :) *GLEDER MEG!!* :-D

Skrevet

8 dager! Jeg begynner å bli veldig utålmodig.. :)

Det er tungt å gå slik, mye nedpress osv. Det gjør ingenting om babyen kommer i natt for å si det sånn..

Skrevet

3 dager over termin - *krysser fingre for fullmånens effekt*. Gjetter at jeg kommer til å være her i alle fall til neste helg:( Huff, blir så utålmodig!! Å vente har aldri vært min sterke side, hehe.

Skrevet

Tenk at jeg kan si at jeg har termin I DAG!!

Heeelt utrolig!

Dagens meny: sterk mat

Dagens aktivitet: Sex og turer i bakker

Nå skal jeg strax til byn å kjøpe meg noen nye "ikke gravide" klær!

Håååper han kommer i dag!

Lykke til alle sammen! Ikke snik i køen nå da... =P

Skrevet

2 uker igjen. Håper gullet kommer før termin. er skikkelig lei nå... :)

Skrevet

20 dager ,og fødeklar..jippi;:)

Skrevet

40 dager., er vist høggravid i dag :-)

Skrevet

49 dager igjen her. ;o) tihi... koser meg fortsatt med magen. Selv om jeg er STOOOOOOR.

Skrevet

16 dager til termin, men jeg har vel arvet mammaen min,så da blir det 16+ max overtid;) Får bare smøre seg med tålmodighet! Så lenge bebisen har det bra har vi det bra!

Skrevet

4 dager over og fødselen er i gang=) har 2 cm åpning har sovet på sykehuset i natt. de sa jeg skulle komme tilbake så fort riene ble regelmessige og sa de regna med å se meg i kveld igjen ;) jeg håper det, de riene jeg har nå er grusomme, så skal snart begynne å ta tiden om ikke vannet går først ;)

Skrevet

Jeg har 7 dager igjen...!

Skrevet

29 dager.... Gleder meg til å møte nurket <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...