En_av_hver Skrevet 30. oktober 2009 #26 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, gjør det!! Er det ofte du flytter inn i drømmehuset ditt??? Mine kostet 12000,-. :-)
* 5 om dagen * Skrevet 30. oktober 2009 #27 Skrevet 30. oktober 2009 Hadde jeg hatt råd, og samvittighet,så hadde jeg absolutt kjøpt de... er de helt unike,og du ikke har sett maken,vil du kanskje en gang angre på at du ikke kjøpte de. men pass på så de ikke falmer fælt i sola da, det er ikke pent med striper etter foldene etter noen år. jeg kan komme med et eksempel. jeg så en knallfin kjole en gang, hvit, tynn florlett sommerkjole. den hadde jeg ikke råd til å kjøpe og i dag er den ikke å få tak i, og den får jeg ikke ut av hue, angrer som bare det......
therehag Skrevet 30. oktober 2009 #28 Skrevet 30. oktober 2009 jeg hadde gjort det uten å nøle!! hadde jeg hatt penger til det er det jo ikke noe å tenke på!!! er jo tross alt et rom dere skal være myye i:)
olla Skrevet 30. oktober 2009 #29 Skrevet 30. oktober 2009 Har du råd, og får mannen med på det, så kjøp i vei. Eneste jeg tenkte på er fargen: de virker litt mørke, liker du mørkt om 3-4 år?? Da blir de fort dyre om du ikke gjør det..... Lån med deg mange, selv lånte jeg med meg 10 forskjellig lengder, og endte opp med de som jeg egentlig ikke synst var så fine, for de passa best til det andre i stua. Så prøv i alle fall før du bestemmer deg!!
2nj♥ Skrevet 30. oktober 2009 #30 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, sier jeg. Er ikke veldig fan av gardiner, men kjøpte liftgardiner til kjøkkenet på interiørbutikk (stoff og sying og montering) og det kom på 7500,- Nytt hus....og da vil man ha noe man synes er fint Bare ikke snakke så høyt om prisen.
Chupa chups Skrevet 30. oktober 2009 #31 Skrevet 30. oktober 2009 Bra at de er fóret, jeg ville ikke vurdert det ellers. Man får jo ALDRI fórede gardiner på billisalg på Kid ihvertfall Meeeen... brune? Frykter for at du blir lei kanskje? Hvis du ikke er veldig sikker da (og det virker jo sånn). Jeg bare vet med meg selv at fargede gardiner kommer og går, men de lyse, tidløse består. Bare en tanke. Du får nok overbevist samboer, hvis du går inn for det
AmExx Skrevet 30. oktober 2009 #32 Skrevet 30. oktober 2009 Gardiner på stua er ikke en ting man bryr seg om prisen på, så fremt det ikke går ut over smør på skiva! Ikke kjøp det nest beste, du kommer til å angre hver dag, Stua er tross alt et rom man bruker hver dag!
Lea Laus Skrevet 30. oktober 2009 #33 Skrevet 30. oktober 2009 Heller det, gardiner lager rommet:) Kan ikke ha en råflott sofa og slitne gardiner.. Funker ikke det vettu Kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå