Gå til innhold

Væææææ.... Svak positiv test!!!!!!!!!!!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt tips til deg når du skal på festpå utested er å snakke med bartenderen bare en gang og si at han / hun må bare gi deg alkoholfrie drinker. 'De er jo edru så det gjør de, hvis ikke dette er et kjempe svært utested.

Har aldri prøvd dette selv men skal vist funke ifølge andre som har prøvd det. Er i allefall vært et forsøk ;o)

lykke til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, kvantum :o)

Har en bekymring til (bombe! :)) - mannen min kan muligens ha svineinfl. Dvs. han har hatt vond hals og hoste i et par dager og i går kveld feber, men ikke i dag. Han er smittet av en kollega, som var helt elendig (men som heller ikke har fått påvist svineinfl., men har symptomene).

Nå har jeg begynt å få vondt i halsen også... Så lenge jeg ikke har feber, er det jo ikke det, men er redd det kommer...

Er det mulig at man skal ha så mye bekymringer da? får vel bare vente å se om jeg får feber.

Leser jo at gravide som bor sammen med noen smitta, skal kontakte lege. men det er jo så supertidlig og ikke vet jeg om han har det heller...

Skrevet

Det skader jo aldri å snakke med legen, som oftest er de ganske forståelsesfull for den situasjonen du er i... Jeg ville i alle fall tatt en liten telefon om du er beskymret.

Selv tror jeg at det er litt oppblåst av media og ellers dette her svineinfluensa greiene. Min sønn og jeg har nettopp hatt det mest sannsynlig. Jeg har hatt alle symptomer utenom feber og han har hatt alle, og utrolig nok lever vi enda. *pheeww* Samboeren min er fremdeles frisk som en fisk selv om han har gått oppi oss to syke hele uke og t.o.m delt seng med meg.

Alle har vært litt små hysterisk rundt oss, men for oss har det bare utartet seg som en helt vanlig influensa. det er jo fremdeles sånn at de fleste som får det blir vanlig syk og ikke døds syk... jeg ville tatt det helt med ro mtp svineriet og heller tatt en liten telefon til legen om du er veldig beskymret.

det går nok bra skal du se :)

Skrevet

I dag var teststreken sterkere! Kom ganske fort fram også! Jippiiii :-)

Svir av CB+ m/ukesindikator i morgen, för jeg slipper jubelen helt lös, men kjenner at den snart bryyyyter lös her!!

Takk for svar, kvantum. Har ikke blitt værre i halsen, så da er det vel ikke så farlig. Må uansett ringe legen i morgen, for å höre om jeg må slutte med noen medisiner osv og hva jeg skal gjöre ifh jobben...

Skrevet

Gratulerer kjempe masse =)

Skrevet

Takk, Fantasilös ;)

Skrevet

weeeeeee så gøy!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse, kjempeglad på dine vegne!!! Stoor klem

Skrevet

Takk igjen, katta ;) Så god du er :)

Tidlig ennå, da...

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet :-)

Skrevet

HAR du tatt ny test vennen ??? Ååå er så gøy når noen blir gravid her =) LYKKETIL !! HURRA

Skrevet

Takk, sessan og gutt/jente-tegnet over :-)

Ja, tok ny test i går, som var omtrent like svak, men tydelig, og i dag var den hakket tydeligere, altså 3 pos. tester 3 dager på rad :-) Er endel kvalm også. Föler meg helt klart gravid. I morgen skal jeg ta CB m/ukesindikator för jeg ringer legen. Litt tidlig å ringe legen allerede kanskje, men har endel spm. i fht medisiner og ikke minst jobben min... Virker det rart å ringe så tidlig, kanskje?

Skrevet

Gratulerer masse masse... Gleder meg til å høre hva cb+ med ukesindikator sier i morgen :o)

Du får begynne å strø litt babystøv hvis den blir positiv også :o)

*spenende*

Skrevet

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D Jeg slipper jubelen lös!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tok CB m/ukesindikator nå, og den lyste "G R A V I D m/2-3 uker siden befruktning :-) Johooooooooooooo :-)

Dette er först gang at kvalme gjör meg glad! hehe.. ikke akkurat deilig, men et sundt symptom!

Ringte og fikk legetime kl 14, så får jeg få klarhet i ting i fht jobb og svineinfluensa samt medisinspm.

Nå er jeg glad! :-) (Bare gruer meg til å evnt. snakke med sjefen, hvis det blir til at jeg må det, men den tid, den sorg...)

Skrevet

Gratulerer så mye.

Å snakke med sjefen går bra vet du.

Skrevet

Takk, kvantum ;-)

Sender ut en mengde med babystöv til dere ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Tror det er mye stöv i luften uka som har vært - mange som ble gravide :)

Skrevet

Så lurt! Hvor får mann kjøpt en slik med ukesindikator? hørtes veldig fornuftig ut! Gratulerer!

Litt morsomt at du fikk legetime kl 14 idag, det fikk jeg også LOL.

Skrevet

Takk igjen, jente+gutt :-)

Huff, ja, det får gå som det går å prate med sjefen. Kan jo hende ikke legen synes det er farlig om jeg jobber som jeg gjör heller, men det synes jeg er veldig rart i tilfelle.

Skrevet

Jeg kjöpte den på babytime.se, men de har den på endel apoteker også tror jeg. Den er dyr på apotekene, da...

Fikk du også kl 14!? :-) Kanskje vi mötes på legekontoret! hehe...

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet:) Kos deg masse videre og hold oss oppdatert:)

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk Tirilgirl. Dere er så söte alle sammen, at jeg stikker nok ikke med det förste! Og om jeg skulle gjöre det, så ser jeg nok dere på 1. trimester ganske snart :-)

Skrevet

Å neei så kjekt ma ♥ 3-åring ♥:) :) Gud hvor glad jeg er på dine vegne ;) Utrolig kjekk start på dagen :)

Jeg har ikm i dag, tok test i dag tidlig men viste negativ!! :( Ser her at det er mye snakk om at billigtestene funker dårlig. Om det hadde vært riktig i dette tilfellet hadde jeg blitt utrolig glad :)

Må bare prøve å holde hodet høyt, så ordner det seg vel :)

Men nok om det, nå er det din gang/tur :) Nyt det :)

Skrevet

Tusen takk, Foxi :-)

Kjedelig at testen var negativ, da... Ja, får håpe de testene suger... Jeg testet neg. med billigstrips tors og svakt pos. med QR dagen etter. Vet ikke om det betyr så mye men...

Skrevet

ååå ble helt rørt jeg :) :) :) Gratulerer så myyyye :)

Skrevet

Tusen takk, spirehåp :) Sier det igjen: dere er en gjeng supersöte damer! Stikker ikke fra dere med det förste :)

Skrevet

Masse lykke til hos legen idag vennen!!!! Du får oppdatere når du kommer hjem. Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...