Gå til innhold

Væææææ.... Svak positiv test!!!!!!!!!!!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig!!??

Jeg testet negativt på billigstrimmel i går, men nå nettopp tok jeg en QR, som ble svakt positiv!!!! Kan jeg stole på dette?? Tar selvsagt en ny i morgen eller söndag. IKM en dag mellom i går og mandag (höyst sannsynlig mandag). Trodde jeg skulle gå bærsjerk av glede, men jeg tör ikke helt tro på dette! Det kan ikke skje meg!??

Ligget og kjent på mye rart i natt. Det begynte med skikkelige menssmerter, og jeg tenkte: æsj, nå kommer mensen. Men så gikk det over plutselig!!! Og da tenkte jeg: nå er det noe på gang. Har hatt stikkinger nedentil og ömme pupper også.

Ligget og tenkt og tenkt, og da jeg måtte stå opp for å vaske etter et uhell i dattera mi sin seng, så jeg at brystvortene var mye större! Oh, my God!! sa jeg til meg selv, og måtte teste.

GODT jeg ikke tok vaksinen i går da-skulle egentlig det. Men nå kommer bekymringene... Jobber veldig utsatt til mht svineinfluensaen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oæææ!! :D Så spennande!! :o

Du kan nok antagelig stole på den streken :D (har ikkje hørt at qr har laga streker sjøl. Har vel helst bare mangla strek dei :P )

Oooh...vente te du får en kjempestrek/krys!!! Eller en stor feit "GRAVID" på displayet, før eg hopper i gratulasjonen...men e sikkert på den komme :D

Wheeee!!

(hysj, men eg falt for fristelsen å teste i dag..puuh! Hehe...bare skygge..tror eg...antagelig..hehe. Aldri fått antydning til streker på de testene før da, rfsu sine, så...får nå sjå. 11 dpo!! Holde meg til mandag nå..hehe)

Skrevet

Gratulerer så mye! Fantastisk!!

Jeg sitter selv på 2 svak positiv tester (billige tester fra Meny?) og klarer ikke å helt tro det enda.

Lykke til videre :) Jeg er sikker på at alt kommer til å gå strålende for deg!

Skrevet

Ja, jeg vet Drömme stress-less! Superspennende! Det er en helt tydelig strek, som er like bred som kontrollstreken, men helt lys, lys i fargen, da.

Det syke er at jeg har vært så frustrert over å ikke finne EL, men jaggu meg har jeg nok hatt det likevel. Mannen min sover ennå. Venter med å snakke med han til i kveld. Litt kjedelig å ikke kunne si det på en morsom måte, men blir litt feil det og, nå testen er så svak ennå...

Skjönner at du ikke greier å vente med testingen. Viljestyrken min er iallefall ikke mye å skryte av på det området!

Lykke til med videre testing :-)

Skrevet

Takk, Alltid usikker, men vet ikke om jeg kan gratuleres ennå? :) Hvis du tör gratulere meg, kan jo jeg gjöre det samme til deg, siden du har to svakt positive tester. Hvisker da: *gratulerer*

I morgen eller söndag, kan jeg nok tro det mer, om det fortsatt er positive tester.

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Så gøy!!! :))

Skrevet

OIII gratulerer, en strek er en strek. Så moro. Godt du ikke tok vaksina. Jeg tok den jo på mandag. Hadde sex på tirsdag for trodde eggløsninga var over, men den er NÅ tror jeg, kjennes sånn ut. Og er livredd for å bli gravid rett etter vaksina... klem

Skrevet

HAHA Ok, jeg ser poenget ditt.. hmmm

Hva skal vi gjøre da? Ok da hvisker jeg det til deg også..Bare hvisking foreløpig.

Når skal du teste igjen da? jeg har en test til men den er ikke like følsom, så vet ikke om jeg tør ikveld eller bør vente til imorgen.

Rakk ikke å oppdage den fantastiske verden med billige tester, så mannen min begynner å bli temelig lei av alle de testen jeg har kjøpt til mellom 70 - 150 kr per stykk.

Ha en fin dag videre, og lykke til!!

Skrevet

Takk katta (om jeg tör takke...) :-)

De fra fhi sa man bare kunne fortsette pröving etter å ha tatt vaksinen, så tror ikke du skal bekymre deg. Da blir du iallefall ikke smittet (höyst sannsynlig). Men det blir nok jeg- har flere svineinfl.pas. hver natt jeg jobber :S

Skrevet

Hehe, vi skulle byttet nick vi to, Alltid usikker :-)

Har en CB digital liggende, men den vil jeg vente til mandag med. Kjöper vel en ny QR, og klarer nok ikke vente lenger enn til i morgen tidlig. Er redd om jeg tar en med kveldsurin i kveld, så kan jeg få negativt.

Ha en fin-fin dag du også :-)

Skrevet

Et forsiktig *takk*, Blinkimom :-)

Skrevet

Vet du hva!!!! jeg synes du skal snakke med legen å få noe annet å gjøre eller sykemelde deg. Ikke riskiere smitte nå vennen. Masse lykke til, og takk for beroligende ord i tilfelle jeg skulle bli gravid nå. Skal gifte meg i desember så prøver å vente litt nå slik at kjolen passer hehe. magen eser ut m en gang. Klem

Skrevet

(hvisker lavt og litt beskjemmet : tok også en test idag, sensitiv strimmel som var blendahvit...er 3 dager til IKM så er nok ikke noen julibaby på gang her - litt skuffet, men mest lettet - nå kan jeg ta vaksinen før jeg evnt blir gravid, hurra!!)

Spennende med deg da HI !!

Skal du teste pånytt imorgen ?

Lykke til med sterkere test !

Hvor kjøper du QR forresten, hvilket apotek ?

Skrevet

Hvisker et lite gratulerer jeg!! Har krysset fingrene så for deg og drømme i den siste tiden!! Så spennende!!

Idag er det 4 dager til IKM til meg.. Testet blenda hvitt igår. Så håper det er fortidlig å jeg kan følge med deg vidre på 1Tri!!

Skrevet

-68mamma:

Ja, gjett om jeg er speeeent! Har tenkt så mye de siste dagene (eller mest nettene!), for jeg HAR kjent symptomer. Også har jeg tenkt på at hvis er gravid - hva med jobben da? Også skal vi til Kanariöyene i desember.

Hadde jo så lyst til å si det på en kosleig/morsom måte til mannen, men nå blir det jo ikke til det. Kan jo ikke si: "ta kanskje ut bollen fra ovnen!", eller gi en bukett med testen oppi å si: "gratulerer, du skal kanskje bli far!" hehe:)

Quick Respons kjöpte jeg på Apotek1. Og nå tror jeg jeg kjöper den til neste teste testing også-så kan jeg sammenligne :-) Lest så mye rart her inne om CB (sytrådstreker osv).

Tester igjen i morgen, ja.

Håper du bare har testet for tidlig og at IKKE Tr kommer da. Men bra å slippe å bekymre seg for svineriet også.

Skrevet

Hvisker tilbake: "takk, vilhamåvente" Tror nok kryssingen din hjalp!

Jeg testet også blendahvitt i går-håpet er IKKE ute for deg.

Nå krysser jeg fingre tilbake!

Skrevet

Nei så spennende :) Hvisker et lite gratulere :)

Jeg testa svakt positiv i går. Tør ikke teste idag så tar det imorgen :)

Håper vi alle sammen får en positiv test denne mnd :D

Lykke til med vaksinen til de som skal ta og har tatt. Det ordner seg det :)

Skrevet

Babylove: hvisker gratulerer tilbake!

Du har stålvilje, som ikke tester igjen i dag. Jeg må i morgen allerede...

Har du symptomer?

Skrevet

Takk, katta, så omtenksom du er! Ja, må snakke med enten legen eller sjefen-er vanskelig med tilrettelegging der også. Jobber bare netter også, og de siste nettene har jeg vært kvalm, men det kan jo gi seg! Föler det er tidlig å si noe på jobben også, da.

Skjönner at du venter litt med å bli gravid, når du skal gifte deg! Så spennede, da. Jeg giftet meg i desember i fjor, og det var ikke snakk om å være gravid på bryllupsdagen for min del!

Skrevet

Tja, kanskje testet for tidlig, men synes at 3 dager før IKM bør jo en supersensitiv test slå ut iallefall bittelitt liksom :-)

Men føles helt greit altså - må bare ta en til imorgen, for sikkerhets skyld, for da skal jeg egentlig drikke vin og spise bl.a. blåskimmelost :-)

men har absolutt ingen forhåpninger, vil bare utelukke en graviditet.

De ømme puppsa er blitt mindre ømme også synes jeg....det skjedde sist syklus også når IKM nærmet seg.

Håper håper håper at du er gravid !!!!

Skrevet

ma ♥ 3-åring ♥:

Jeg vet ikke helt om jeg har noe. Føler det i rykk å napp. Men veldig murring, å ubehag stikking å så vet ikke jeg om det er et symptom men har fått så mye hår på areola (?) Helt snålt. Nesten ekkelt!

Merker du noe? :)

Skrevet

Du også!? Jeg og har fått endel hår der! Ekkelt, ja :S

Ellers:

-aerola er blitt mye större og også selve brystvortene

-ömme brystvorter

-kvalm om natta

-menssmerter av og til

-av og til vondt i korsryggen

-blir syyykt sulten

-kjente mye stikkinger i eggstokkomr. for noen dager siden

-men som du sier, det kommer veldig i rykk og napp!

Skrevet

Har også såre brystvorter å veldig vond korsrygg men det føler jeg at jeg har sånn ellers også! Syns det er så vanskelig med symptomer. Føler liksom jeg har alt det til vanlig og. Bare i en lettere versjon! hehe -

Uansett, vi får bare se om det stemmer :) Men tror ikke en test lyver.

Jeg er iallefall veeeeeldig glad å spent :)

Ønsker deg lykke til med testinga så får vi holde denne tråden oppdatert :)

Skrevet

Husk at du må tenke på deg selv nå og spiren i magen. Ingen andre enn sjefen som trenger å vite noe. Ønsker deg masse lykke til hva hva du enn velger å gjøre med situasjonen. Håper ikke du blir smittet. Ha en flott dag. Stooor klem

Skrevet

Ja, katta. Snakker med legen på mandag om hva jeg skal gjöre (hvis jeg fortsatt er gravid da)...

Tok ny test i dag, den er omtrent like svak som den i går, kanskje bittelitt sterkere...

Men, et case: skal på fest i kveld... Og det er på et utested, hvor vi kjöper drikke selv. Blir ikke lett å skjule at jeg drikker alkoholfritt! :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...