Gå til innhold

Sykt skuffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker da jeg ble gravid med nr to, dreit i kjønnet, var livredd for at ungen skulle bli født med misdannelser osv... Fødte 2 mnd før tiden.. Kanskje det var noe i mine følelser... Men allt gikk bra har en frisk jente og gutt (1.mann) :-)) En annen på sykehuset som fikk rundt min tid fikk en som var multihandicappa.... Det er da man gråter og blir lei seg... Og når man drar hjem med en frisk unge tross allt litt kompikasjoner det er da man gråter fordi du likesågodt kunne ha fått den ungen som ble multihandicappa... Jeg var heldig :-)))) Gutt el jente, driter i det så lenge h*n er frisk og sunn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har så rett. Det viktigste er selvfølgelig at han er sunn og frisk, og foreløpig ser det sånn ut, MEN jeg ville så veldig gjerne ha en søt liten jente til å dille med og jåle til...

Men jeg trøster meg med at jeg i alle fall ikke får en skrekkens tenåringjente i huset om noen år.

HI

Skrevet

Og jeg blir kvalm av sånne sytepaver!

Skrevet

Det er sagt flere ganger over her, men jeg gjentar det gjerne... Når du har vent deg til tanken, den har modnet litt, så spiller det ingen rolle hvilket kjønn det er!

Jeg venter nr 2 og med første hadde jeg nok ett slags håp om jente. Det viste seg å være gutt, og han er så herlig. Denne gangen hadde jeg snudd litt og kunne i grunn ønske meg en gutt til, men det ser ut til å bli en jente. Så når jeg kjenner ekstra godt etter så vet jeg at jeg i grunnen ikke bryr meg hvilket kjønn det er. Jeg lover det at det etterhvert blir likens for deg.

Det eneste som irriterer meg er omgivelsenes forventninger om at jeg skal ønske meg en jente, som om den gutten jeg allerede har ikke er bra nok... GRRR. Han er best!

Skrevet

"jeg ville så veldig gjerne ha en søt liten jente til å dille med og jåle til..."

Stakkars jente! Like greit at det blir en gutt

Skrevet

Så jeg kan dille med og jåle til ham?

Skrevet

Gutter er jo helt herlige! Det vil du nok finne ut tidsnok!

Skrevet

Så du kan slutte helt med dilling og jåling. Barn er ikke dukker, vet du

Skrevet

Bare vent, han kommer til å smelte ditt hjerte! Ingen som blir så glad i mammaen sin som små søte gutter. Gir komlimeter og synes du er den vakreste mammaen i verden. Bare vent. Du kommer til å falle pladask!

Skrevet

Vet dere hva?

Jeg har allerede begynt å glede meg til!

Tror det skal bli riktig så koselig med en liten gutt! Tenk at han skal være min resten av livet!

HI

Skrevet

Så flott da..

Det kan hende du må dele han om noen år da.. Hvis du ikke skal gjøre som meg, bli svigermor fra h****** mooohhahahahaha!!

*pusse gullstolen*

Skrevet

Ikke? Og jeg som trodde det ;)

Skrevet

Slapp av, kanskje han er homo, da får du svigersønn i stedet! Da får du samtidig en god shoppingkamerat som er opptatt av klær og interiør, nesten det samme som å få jente! ;)

Skrevet

Å, det hadde vært kjekt!

Da kunne jeg dille med og jåle ut også.... Men får vel nesten la ham finne ut av det selv. :)

Skrevet

Skjerp deg!

Om barnet er friskt skal du prise deg lykkelig!

Hilsen ei som både har mistet, og som har et alvorlig sykt barn jeg ikke vet hvor lenge jeg har!

Skrevet

du.. man er der man er.. hvis du kom på middag til en venninne og ble skuffet over at hun satt fram en skål med ris og ingenting annet... skulle jeg da minne deg om "barna i afrika" og at de godt kunne tatt den skålen med ris som du ble skuffet over?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...