Gå til innhold

Da er det 5 døde av vaksine i Sverige.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får bare kjeft når jeg legg ut dokumentasjon.

Fordi folk her vistnok klarer å finne frem til ting helt selv.

Godt poeng i tråden under avisoppslaget også:

Du borde verkligen läsa på angående kvicksilver. Att äta/andas och spruta in i blodet är väääääldigt olika saker! Skulle du injicera rent fett i blodet skulle du dö av en blodpropp, det får du inte om du äter fett (kanske efter 50 år). Du kan röka cigaretter hela livet och överleva, men skulle du injicera 1 mikroliter nikotin i blodet skulle du dö på fläcken. Propotionerna är ALDRIG jämförbara. Kroppen tar inte upp mycket kvicksilver ur mat för kroppen vet att det inte är bra så vi skiter ut det. Allt renas även i levern innan det når blod som passerar hjärnan. Av en anledning! I blodet så har kroppen inget val att göra så och bevis finns för att etylkvicksilver (tiomersal) sätter sig i nervgångar i hjärnan och försvinner inte! Man kan klara sig från sjukdomar, men man kan också få nervsjukdomar! Överbevisa mig med en medicinsk rapport att äta och injicera är samma sak så ska jag lyssna

Skrevet

Når ble en atrikkel i en avis et bevis? Tror dere på det som står i Se og Hør også? Det er det samme -begge delene er tabloid.

Jeg må anbefale alle å heller holde seg oppdatert på helsemyndighetene sine sider.

PS: Har jeg ikke sett innlegg om at de bruker andre vaksiner i Sverige..? Eller gjelder det ikke nå?

Skrevet

DETTE ER FEIL!

Det er fem dødsfall som skal sjekkes OM det kan ha noe med vaksinen å gjøre! Det betyr IKKE at de har dødd av vaksinen.

F.eks: Den ene døde var en 89 år gammel dame som døde fire dager etter vaksinen ble tatt.

Så av EN MILLION vaksinerte, skal disse fem dødsfallene undersøkes.

Forventet du at ingen skulle dø de påfølgende dagene etter vaksinen? Folk dør naturlig og av akutt sykdom hver dag!

Skrevet

1 million har vaksinert seg. 5 stk har dødd mellom 12 timer og 4 døgn etter vaksinen. Samtlige er eldre mennesker som hadde hjerteproblemer, hadde hatt hjerteinfarkt ikke lenge forut, og andre alvorlige lidelser.

Det står også at det foreløpig ikke finnes noen sammenheng mellom vaksinen og dødsfallene.

Synes det begynner å bli mye hysteri rundt dette, og det blir ikke mindre av å sitte å lese om det her inne. Men sjekk i det minste fakta før dere legger ut sånne påstander.

Skrevet

Man injiserer ikke akkurat kvikksølvet rett i blodet når man får vaksina heller da... den settes intramuskulært.

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å skrive dette, uten å skrive om antallet som har tatt vaksinen, eller som er døde av selve viruset i Norge, Sverige eller f.eks USA.

Men klart det må jo være noen som er ihuga motstandere av vaksiner og som ikke vil si hele sannheten.

Skrevet

Bruker samme vaksine i sverige.

Har jeg sagt noe om bevis?

A-vis er ikke B-evis vettu.

Men tror du avisene lyver på seg dødsfall?

HI

Skrevet

HI: Hvorfor overse det som folk sier her? Se på artikkelen da, menneske!

Hva vil du frem til med dette innlegget? Hvis du mener at det ikke er trygt, la være å ta vaksinen, ikke spre propaganda med slike overskrifter på nettet!

Skrevet

Hehe det er akkurat det samme som med de som skriker over de 25 stk som døde av en vaksine i USA i 1975-76, ja 25 stk døde av 40 MILLIONER...det er 0,00063 promille av de vaksinerte altså nesten 0. Slik er det med alle medisiner, vaksiner, ernæringsdrikker you name it. Alt har bivirkninger, grunnen til at en likevel velger å vaksinere seg er at fordelene av vaksinere seg oppveier bivirkningene mange ganger. Men folk står fritt til å velge selv. Btw kvikksølvet i vaksinen tilsvarer mindre enn de du får i deg via daglig matinntak, så neste råd er vel å slutte å spise;)

Ha en riktig så fin kveld, skremselspropaganda-damer eller ikke:)

Skrevet

Du glemte at det døde flere av vaksinen enn av selve sykdommen..

Det er selve pointet i den historien...

Skrevet

Det har IKKE dødd flere av vaksina. Slutt å skrive at folk har dødd av vaksina! Man undersøker om noen dødsfall kan ha sammenheng med vaksina. Det er også sannsynlig at de ikke har det.

Kan ikke folk slutte å forvrenge fakta!?

Skrevet

"A-vis er ikke B-evis vettu."

Hehehehe... Herlig ordspill:)

Skrevet

siden kan ikke vises.....................

Skrevet

vaksineringa i 1976 ble stoppet pga dødsfallene. 25 stk døde av svineinfluensavaksinen. 1 stk døde av svineinfluensa. Bare 5 stk hadde svineinfluensa i det hele og det store, og de andre 4 ble helt friske. Og alle fire bodde i samme militærleir. Og på det grunnlag startet USA massevaksinering. Tusenvis ble skadet etter vaksinen.

Noen flere enn meg som synes noe skurrer i den historien?

Og ellers så lever mening mann på DIB i et mørkt hull som ikke vil innse fakta her i verden.

Hvor godtroende er det mulig å bli? Tror dere virklig at alt som skjer her i verden er til vårt beste? Og hvorfor roper dere over dere at denne vaksinen er så trygg? Den er ikke testet like godt som andre vaksiner, og produsenten har krevd ansvarsfritak for skader som skulle oppstå etter vaksinasjon.

dette er fakta, så hvorfor klarer dere ikke å ta det inn over dere?

Dessuten så heter det ikke svineinfluensa, for den har ikke kommet fra noe svin. Det heter NY INFLUENSA og består av genmateriale fra menneske, fugl, og gris fra 3 forskjellige kontinenter. FORSTÅ DET DEN SOM KAN! Når tror dere at vi får høre om det?

Skrevet

Synes det virker noe suspekt at man må skrive under på at papir når man tar vaksinen der man godtar at legemiddelprodusenten fraskriver seg alt ansvar. Tror jeg personlig hopper lett over den vaksina jeg altså. Skjer ikke at jeg og min lille baby skal bli sprøyta full av kvikksøln. takk,men ellers takk. Enig med vedkommende over her at man ikke bare burde følge på som sauer å gjøre hva man får beskjed om uten å gjøre litt research selv. Er personlig rimelig skeptisk til å trøkke kroppen full av ting jeg ikke vet hva er.

Skrevet

11:08- Du lyver, man skriver ikke under på en ting.

Skrevet

Nei, såklart - det som står i en avis kan jo ikke være sant. At svenske aviser skriver at 5 personer har dødd kort tid etter å ha tatt nøffesprøyta er vel helt annerledes enn at VG skriver at 11 personer har dødd her til lands etter å ha fått diagnosen nøffevirus. Det er jo selvsagt også bare tøys - for det er jo en tabloidavis.

HALLO?? Tror ikke svenske medier "lyver" på seg flere dødsfall enn norske medier.

Og skal vi ta diskusjonen på hvorvidt de døde AV vaksina eller tilfeldigvis etter å ha fått vaksinen? Da bør vi kanskje diskutere det samme den andre veien også. De 11 som har dødd i Norge - hvorfor er de døde? Kan det ha vært pga medisinene? Ville de kanskje ha dødd uansett? Eller er det faktisk kun pga nøffeviruset?

Personlig syns jeg det er fornuftig å analysere et problem fra flere sider før man gjør seg opp en mening. Og norske myndigheter og norske medier har en tendens til å få frem den ene siden. De som står fram som skeptiske blir jo slaktet av FHI, uten at noen kan legge frem dokumentasjon på at denne vaksina faktisk er trygg. Uansett hva man velger tar man er viss risiko. Så får det bli opp til hver enkelt å vurdere hva man selv syns innebærer mest risiko - vaksinen eller viruset (eller til og med muligheten for å ikke bli syk).

Skrevet

Jeg måtte ikke skrive under på noe...

Skrevet

Man setter ikke vaksinen rett i blodet, den settes subkutant, altså i underhuden, som er vanlig ved vaksinering...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...