Gå til innhold

Jeg er ny her :)


Miranda_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer, og velkommen i klubben "spent, småengstelig,men lykkelig" :)

Ja, dette er STORT!!! Samme for meg som med deg- dette var planlagt, men skjedde jo allikevel så utrolig fort! Har alltid tenkt at jeg måtte være en av de som må prøve leeeenge...hvis jeg i det hele tatt kunne bli gravid da, hehe, den fødte optimist ;) Men nå er jeg i uke 6+1 og er superglad, men selvfølgelig går jeg jo å kjenner på symptomene.. Og de er der sånn bittelitt kanskje annenhver dag. Blir litt stressa av det, og tenker ofte at nå har jeg sikkert mista, eller det ikke er noe liv der osv. Så tror nok det må bli en tidlig UL her også ja!

Når skal dere til legen forresten? Og hva kan man forvente at han gjør? Blir det tatt ny test? Undersøkelse for en bekreftelse på at man faktisk fortsatt er gravid??

Gleder meg veldig til magen syns litt!! Tror nok samboeren syns det hele er veldig diffust enda..

 

Lykke til jenter, vi krysser fingrene for at dette går bra :) Og god tur Miranda_!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ny her :) Bortsett fra at jeg hadde en SA i juli så har snikt her inne litt tidligere. Men er første barnet :) Jeg er 25 år. Har termin 25 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var underlig hvor fort det skjedde. Jeg ble bare så paff. Egentlig er det først de siste par dagene jeg har følt meg ordentlig glad for å være gravid, og det tror jeg har å gjøre med at jeg har trengt litt tid på å la det synke inn :)

 

Ikke bli stressa av å tenke på symptomer (men det er jo lett å si) :) En venninne hadde ikke et eneste symptom hele graviditeten før ungen begynte å sparke, en annen var syk fra dag 1. Tror egentlig det meste er normalt, jeg. Og selv om det er fare for at man kan miste er det tross alt mer sannsynlig at man ikke gjør det :)

 

Svangerskapskontroll - dette har jeg ikke peiling på. Har bestilt time, det er alt.

 

Selv synes jeg tiden går fort, og setter pris på at det er en stund igjen så jeg er mer forberedt. Har ikke tenkt meg på annen ultralyd enn den ordinære heller, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd lenge, og har også termin 28.juni!

Jeg har samme symptomer som deg, pluss at jeg er temmelig trøtt...

Deilig å slippe kvalme (så lenge...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...