Gå til innhold

hvor mange HAR blitt vaksinert her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare nysgjerrig... jeg skal få på fredag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok den sist torsdag. Har termin om bare noen få uker, så jeg håper på å få tatt 2. dose før fødselen.

Skrevet

Tok idag!

35 uker idag

Skrevet

Jeg fikk om fredagen.

Var veldig i tvil, men føler ikke jeg har kunnskaper nok te å stå imot anbefalingene fra hele helsenorge. Termin te torsdagen.

Jeg ble skikkelig øm i muskelen den ble satt i så te dere som skal ta den: pass på å få den satt i den armen dere ikke ligger på!

Ellers fikk jeg litt milde influensa symptomer natta og dagen etterpå.

Skrevet

Tok på fredag. Ingen bivirkninger, eneste ekstremt øm i armen så anbefaler heller ikke å ta denne i den armen dere sover på! :)

Skrevet

Tok i ettermiddag på legekontoret mitt som hadde ekstra åpningstid kun til vaksinering. Kjenner ingenting foreløbig, men er bare ca 2 timer siden nå. Hvor fort kjente du ...Baremeg&sprella... det i armen din?

Skrevet

De sa forresten at det er usikkert om det blir en dose 2, så jeg måtte bare følge med i media...

Skrevet

jeg tok i dag tili rundt kl 11 =) ingen bivirkninger ennå, foruten at jeg er litt øm der hun stakk. da jeg spurte om vaksine 2, sa hun at d var ikke avgjort om d blir d ennå, men kommer i avisen som nevnt ovenfor. er i uke 35 i dag, 44 dager igjen til termin =)

Skrevet

Tok tidligere i dag på jobb(legekontor). Ikke kjent no til bivirkn. enn så lenge :)

glad jeg tok den, føler det er over alt for tida!

Skrevet

Kjente det utpå kvelden. Er bare litt blåmerkeømt nå så går fort over:)

Skrevet

Jeg tok den i dag. Syns risikoen for å ta den er mindre enn risikoen for å bli alvorlig syk. Har to barn pluss en i magen. Er øm i armen ja.

Skrevet

tok den idag:)og armen er veeeeldig øm,men det går jo over etterhvert.kjenner ingenting til noen andre bivirkninger enda,men kan vel hende man blir litt slapp og febersyk kanskje imårra...

Skrevet

Tok den idag. Ganske øm dær æ blei stokken,men ellers bra..:)

Skrevet

jeg er misunnelig på dere. Jeg vet jo ikke om jeg får den denne eller neste uke.. en uke til i frykt.....

Skrevet

enormt hvor ulike tider det er for vaksinering...her i Oslo har jeg hørt de ikke begynner før til uka...Er det noen av dere som har fått vaksine som har fått her i Oslo?

Skrevet

kommunen fikk vaksinen i dag men skal ikke begynne å vaksinere før 2/2 nov...

Skrevet

Skal ta den i morgen. Har vært mye fram og tilbake, men tok en endelig avgjørelse i dag. Godt å ha bestemt seg :-) Er 36+1.

Skrevet

Jeg var å tok den nå nettopp. Er ikke satt opp noe massevaksinering her før 3. nov, men ringte legekontoret og hørte, og jeg fikk komme med en gang :)

Skrevet

Tok den på fredag. Er i v. 34 no.

Skrevet

Jeg ble vaksinert i dag.... på termindato...;-)

Skrevet

Jeg tok den igår,etter mye usikkerhet og om og men... men det er godt og ha bestemt seg og være ferdig med det =) Er i uke 30+5 idag. Veldig øm der hun stakk og har ellers hatt litt feber,slapphet,hodepine og kvalme idag.. men d begynner og komme seg kjenner jeg.

Skrevet

Tok vaksinen i dag;) Har ingen foreløpige bivirninger ikke en gang vondt i armen...

Skrevet

Har tatt den i dag:) Er i uke 30.. veldig stiv i armen og uuutrooolig trøtt i kveld!!!

Skrevet

Jeg tok den for ei uke siden. Hadde vondt i armen i tre dager, ellers alt som normalt. Er 36+0 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...