Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 28. oktober 2009 #26 Skrevet 28. oktober 2009 Oi 20 uker alt?!?! Synes ikke det var lenge siden jeg leste at du testet jeg... håper tiden går like fort fremover her også Vet du hva det blir eller ¤¤my sweet 35¤¤ ?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 28. oktober 2009 #27 Skrevet 28. oktober 2009 Tok forresten ny test i dag som var enda sterkere enn for 2 dager siden
Rose69 Skrevet 29. oktober 2009 #29 Skrevet 29. oktober 2009 Så fantastiske nyheter, og da må jeg jo si Velkommen til klubben! Så moro at gamle travere som du,jeg og Snøfilla er gravide på likt !!!! Hurra!!!!!!!!!!Og grattis!!
Høst72 Skrevet 29. oktober 2009 #30 Skrevet 29. oktober 2009 Hei BC Fantastiske nyheter! Gratulerer så mye! Håper svangerskapet går bra. Kos deg med voksende mage fremover! Klem
Astra71 - tvillingmor Skrevet 29. oktober 2009 #31 Skrevet 29. oktober 2009 Hei Bjørnen Collargol! Så gøy - gratulerer så masse til deg! Virker som det er en del gode nyheter her inne nå, ja, og det er en stor lettelse! Da blir det barn på oss begge til sommeren :-)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 29. oktober 2009 #32 Skrevet 29. oktober 2009 Så gøy Bjørnen...er så glad på dine vegne :-) UL sier at det blir ei jente :-) Har en gutt fra før av, så det ble bare ekstra bonus, krysser fingrene for at det skal gå bra... Tør ikke ta svineifl. vaksinen, er så redd siden den ikke er forsket på gravide men jeg ser at det er mange som tar den... Lykke til vennen...Jeg er innom av og til og følger med dere... :-) Stooooooooooor klem!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. oktober 2009 #33 Skrevet 30. oktober 2009 Fikk svar på hcg-blodprøven som ble tatt på rd 12. Den var akkurat på 100 )) Tok ny prøve i dag som jeg får svar på på mandag. Når jeg ble gravid med snuppa vår hadde jeg 111 på rd 15, så dette lover jo godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå