Gå til innhold

Helt sykt....!

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*ruger
Skrevet

For det første hadde jeg aldri tenkt at jeg skulle svi av en test på rugedag 10 liksom.... men jaggu var den positiv gitt. Er liksom ikke noen tvil heller!

Skal uansett ta en ny test om et par dager for å se at den blir sterkere, men foreløpig så er jeg GRAVID!!!! :D

Har lagt ut bilde av testen så kan dere jo bedømme selv.... (ligger på profilen min)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse,der kan du se. mine tester har blitt sterkere hver dag nå, så vi får bare krysse fingrene:)

Skrevet

Så gøy - gratulerer! Håper hcg er høyt og fint og at du blir mamma igjen til sommeren du også :-)

Klem

Skrevet

Så arti å høre:))))

Ser på profilen din att du har vært igjennom en del((

Dette skal ikke være enkelt....

Derfor blir jeg ekstra glad for att det no lyktes for dere. :))))))))

GRATULERE så MASSEMASSE:)))))))))

Skrevet

Herregud dette er jo helt fantastisk!!! Blir helt rørt på dine vegne, jeg. GRATULERER!!! :)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonene jenter!

Nå få vi bare satse på at spiren klamrer seg fast i drøye 8 mnd ;)

Tenkte å reise til fastlegen å få tatt hcg-test på fredag jeg. Da er jeg på rugedag 14 og kan sammenligne litt med sist :P

Klæm

Skrevet

Åh, så artig :o) Gratulerer så mye!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse=)var inne på bildene dine og JOJOJOJO!!! du er jo GRAVID jente=)tenk så moro..det må være en helt spes.følelse å se det + tegnet...håper jeg får se det en gang oxo...er på rugedag 12 i dag..men jeg skal ikke ta noen test før på onsdag..tør ikke før det.

dårlig med symptomer her ...men ingen blødning..så da klamrer jeg meg fast til håpet enda=)spennende=)

Lykke til videre og kos deg masse...

Skrevet

GRATTIS, GRATTIS OG ATTER GRATTIS!

Godt å lese at flere får det til her, gir inspirasjon da jeg skal sette inn to fryseegg i morgen.

Masse lykke til i tiden som kommer, håper spiren klamrer seg fast (les; så klart den gjør det!!!!!) og at du koser deg glugg nå som vordenede mamma og som verdens lykkeligste:=)

Skrevet

hallo.

GRATULLLLERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Så morro.Tenkte akurrat å lage et innlegg om det er noe vits i å teste på dag 10?????men fikk jo svar p ådet her da......har såååå lyst til å teste.....i morgen på rugedag 10....men har jo ingen symptomer da så vet ikke jeg.....har di det bjørnen????

Skrevet

Her er det absolutt ingen symptomer!

Eneste er at jeg har fått litt mere melk i puppene :P

Jeg har ikke ømme pupper og ingen murringer heller. Helt motsatt av sist... Trøtt er jeg, men det er jeg jo bestandig :s

Skrevet

Herlig!!! endelig!! Jeg gleder meg over alt på dine vegne:-)

Skrevet

oki...da skal jeg løpe av sted å kjøpe en test eller to så jeg har til i morgen.....

men klarer ikke å tro at jeg skal få oppleve å være lykkelig gravid en gang til nemlig så trua har jeg ikke...

Skrevet

Vennen, hva er det jeg leser??????!!! GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE....Er så mange god nyheter om dagen, blir så glad på deres vegne.. mange av de gamle jentene er gravide, helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!

KLEM KLEM KLEM KLEM KLEM

Skrevet

Hurraaaaaaa!!Gratulerer!

Heier på deg:-)

Skrevet

Så utrolig kult! Gratulerer!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten!!Så utrolig gøy!!!Nyt spiren og så håper jeg du får et kjempefint svangerskap:)

Skrevet

å så gøy :o) det kilte litt i magen min når jeg skulle inn å titte på testen din - for jeg husker så godt hvordan det var å se den første positive testen!! helt utrolig :o) tittet akkurat på bilde av min test RD10 - den er så og si lik som din :o) GRATULERER med graviditeten!

Skrevet

Så flott!!! Gratulerer!!!!

Skrevet

hei Bjørnen Collargol*ruger

Du skriver : Her er det absolutt ingen symptomer!

Eneste er at jeg har fått litt mere melk i puppene :P

Jeg har ikke ømme pupper og ingen murringer heller...

Det jeg lurer på er: litt mere MELK i puppene ,men ingen ømme pupper..

hva mener du??kommer det melk allerede..unnskyld meg hvis dette er et dumt spørsmål av meg ...at jeg ikke fatter noe...men skjønte ikke helt?

Uannsett--du er da gravid du da jente..og glad er jeg på dine vegne=)

klemmer og gratulasjoner igjen og igjen og igjen=0)

Skrevet

Hehe ikke dumt spørsmål L-a....

Jeg har hatt melk siden min siste SA for 5,5 år siden... Jeg lekker heldigvis ikke, men det hender seg det kommer noen dråper i ny og ne...

MEN trenger ikke være ømme alikavell.... skjønner veldig godt at det ikke er enkelt å forstå altså!

TUSEN TAKK for gratulasjoner alle sammen!

Er utrolig morro å lese de :D

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test:D Så morro!! Håper du får et flott svangerskap denne gangenXXXXX Masse lykke til! :o)

Skrevet

Gratulerer så mye, Bjørnen! Dette var gode mandagsnyheter :-)

Kos deg masse med spiren, og lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer Bjørnen! Dette har du virkelig fortjent! Du er alltid der for oss alle andre som trenger gode råd og trøst!

Jeg er 20 uker på fredag,nyter hvert sekund :-)

Klem fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...