StorkeMammaen Skrevet 25. oktober 2009 #26 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har en blandingshund, han heter Uno. Forslag: Disneynavn - pluto, mikke, minnie, ariel, fomle, lady osv Kongenavn - lord, king Menneskenavn - alt mulig Brio Billy, Pan, Pelle, Asterix, Goliat, Ima, Paula Mat og drikke - baylis, creamy, Kjeks, Pepsi Kjente personer: Sokrates, Obama?! Florence
Tokatter_USA Skrevet 26. oktober 2009 #27 Skrevet 26. oktober 2009 Foreldrene mine ville kalle meg Trine, men syntes ikke det var så lurt likevel, for naboens hund het Trine
shari_z Skrevet 26. oktober 2009 #28 Skrevet 26. oktober 2009 Boxer tispe som heter Mina, men blir oftest kalt Mina-petina. Har også hatt: Cuddles (skotsk terrier), Fritzi (blanding puddel-afghansk mynde), Lady (border collie blanding), Duke (skotsk terrier), Bronwyn (Boxer), Chavez (Boxer), Cozumel (skotsk terrier), Cash (dvergpuddel), og Vår (boxer).
tomat15 Skrevet 26. oktober 2009 #29 Skrevet 26. oktober 2009 Vår schäfer heter Nanuk. Har tidligere hatt en schäfer med navnet Sumo, og to golden retrivere som het Farah og Glory.
Bøtteknott Skrevet 26. oktober 2009 #30 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde en schæfer som het Zimba. (etter løvenes konge naturligvis :-) Og hun lignet veldig på hunden til Vålerenga! Ståre ører, fine farger og slank. Jeg hadde også to blandingshunder som het Gizmo og Wiskey. Også kjenner jeg en dachs som heter Sebastian, og en kjempestor voff (husker ikke rasen) som heter Baghera. (etter jungelboken)
Sebbelita Skrevet 26. oktober 2009 #32 Skrevet 26. oktober 2009 Vi har en blandingshund, og han heter Torstein Han ble født ved keisersnitt, og var eneste valpen som overlevde. Så da oppkalte de han etter veterinæren
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. oktober 2009 #33 Skrevet 26. oktober 2009 Jepp, det er det:) En stund siden den er oppdatert nå da, tiden strekker liksom ikke helt til når man har baby i hus..
Espoir Skrevet 26. oktober 2009 #34 Skrevet 26. oktober 2009 De hundene jeg kjenner/har kjent het/heter: Bamse, Lord, Trym, Berte, Tessa, Ronja, Oscar, Cæsar, Tina, Mitzi, Telma, Ingrid, Berit, Chico, Pelle, Thell, Bastian, Chili, Bono.
pandabjørn Skrevet 26. oktober 2009 #35 Skrevet 26. oktober 2009 Vi har en papillon på 8 år som heter Zimba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå