Gå til innhold

Hva heter hunden din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags rase er det?

 

Trenger inspirasjon til vår Berner Sennen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gordon Setter og heter Ylva - også kalt: Pipetone

 

Broren min har også en Gordon Setter. Han heter Storm. Og onkel har en Norsk Buehund som heter Sarek (Sarek er en nasjonalpark i Sverige).

 

Er det hannhund eller tispe dere har?

Skrevet

hun heter Luna , og er en DobbRottRidge :)

broren hennes som vi også hadde før het Eagle :) fra samme kull

Skrevet

Vi har ikke enda, bare tenkte å ha navnet klart :)

Skrevet

Vår het Sita :-) var en hvit nydelig blandingshund,som lever i beste velgående hos kusina til mannen.

Vi bor farlig til,300 meter fra hovedveien inn til byen her, og Sita var glad i å stikke av,og tusle langs veien,så vi valge å gi henne bort,til noen som bor dyrevennlig til :-))

Skrevet

Tibetansk spaniel har vi og hun heter Lola:=)

Nydelig liten jente på 12 uker;)

Skrevet

Hunden vi hadde før het Tino (liten,) og var en Bichon Frisé. Svigers har en Vorsteh og den heter Ferro (jern.)

Skrevet

Lurt:)

 

Min forrige hund het Kira og jeg oppdaget raskt at det er et veldig populært hundenavn (bare her i området var det 3 hunder til som het Kira).

 

Lykke til med navn og med hunden:)!!

Skrevet

Lille Mitzy, er en chihuahua

Skrevet

Goliat, golden retriver :) han lever virkelig opp til navnet sitt også, skikkelig stor bamse :) den vi hadde når jeg var liten het Ero :)

Skrevet

Har en selskapshund som heter Oscar og en terrier som heter Stella.

Skrevet

Hadde to grønlandshunder; Rimfrost og Snøball. Rimfrost kom fra et kull der alle skulle hete noe med "rim" i (så de het Rimfrost, Rimfakse, Rimtroll, Rime, Rimthora og Rimtusse), og Snøball kom fra et "snø-kull", så de het Snøball, Snømann og Snøstorm. (hadde jeg valgt omigjen hadde mi hett Snøskred, det hadde passet mye bedre). Gikk under kallenavnet tullball, mens gubben også lød navnet frosken (avledet fra Rimfrost -> Rimfrosk -> Frosken). Og klabblars. Kjært barn har mange navn :P

Skrevet

vi har en cavalier king charles spaniel som heter kira

Skrevet

Har ingen hund nå, men hadde en sort Labrador en gang som het Trine.

Har lyst på en til og den skal hete Tanja

Skrevet

Jeg har ei beagle tispe som heter Luna.

 

Hadde en dalmatiner som het Hero, en flatcoated som het Zippo, en dobberman som het Odin, og ei leonberger som het Emma.

Skrevet

Nemi og Marly er nabohundene. Franske bulldoger. ;p

Skrevet

Haha, en hund som heter Trine! Nå har jeg hørt deg også.. Har bare hørt om en tarantelle som heter det fra før av, ellers vet jeg bare om mennesker som navnesøstre!;)

Jeg synes disse navnene er litt fine, som jeg vet av noen hunder som heter; Ronja, Kaja/Caya, Lara, Amy, Jacko, Rocky, Dino

Skrevet

Vi fikk en skjønn liten Berner Sennen tispe for 2 dager siden :-)

 

Hun har fått navnet Molly.

Skrevet

Ååååh,. fra hvilken oppdretter skal du ha BS?

 

Har en bs-hann på 3,5 år, hans offisielle navn er Apoletanos ZoomZoom, men her hjemme heter han Findus:)

Skrevet

Schæfer.

Hun heter Xena.

=)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...