Prinsessemamma x 2 Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Og hva slags rase er det? Trenger inspirasjon til vår Berner Sennen
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Gordon Setter og heter Ylva - også kalt: Pipetone Broren min har også en Gordon Setter. Han heter Storm. Og onkel har en Norsk Buehund som heter Sarek (Sarek er en nasjonalpark i Sverige). Er det hannhund eller tispe dere har?
Mazza** Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 hun heter Luna , og er en DobbRottRidge broren hennes som vi også hadde før het Eagle fra samme kull
Prinsessemamma x 2 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 Vi har ikke enda, bare tenkte å ha navnet klart
* 5 om dagen * Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Vår het Sita :-) var en hvit nydelig blandingshund,som lever i beste velgående hos kusina til mannen. Vi bor farlig til,300 meter fra hovedveien inn til byen her, og Sita var glad i å stikke av,og tusle langs veien,så vi valge å gi henne bort,til noen som bor dyrevennlig til :-))
3småtroll♥ Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Tibetansk spaniel har vi og hun heter Lola:=) Nydelig liten jente på 12 uker;)
mamarama og lille banan Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Hunden vi hadde før het Tino (liten,) og var en Bichon Frisé. Svigers har en Vorsteh og den heter Ferro (jern.)
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Lurt:) Min forrige hund het Kira og jeg oppdaget raskt at det er et veldig populært hundenavn (bare her i området var det 3 hunder til som het Kira). Lykke til med navn og med hunden:)!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Lille Mitzy, er en chihuahua
alenemed1. ♥ Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Goliat, golden retriver han lever virkelig opp til navnet sitt også, skikkelig stor bamse den vi hadde når jeg var liten het Ero
LizzyG Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 Har en selskapshund som heter Oscar og en terrier som heter Stella.
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 Hadde to grønlandshunder; Rimfrost og Snøball. Rimfrost kom fra et kull der alle skulle hete noe med "rim" i (så de het Rimfrost, Rimfakse, Rimtroll, Rime, Rimthora og Rimtusse), og Snøball kom fra et "snø-kull", så de het Snøball, Snømann og Snøstorm. (hadde jeg valgt omigjen hadde mi hett Snøskred, det hadde passet mye bedre). Gikk under kallenavnet tullball, mens gubben også lød navnet frosken (avledet fra Rimfrost -> Rimfrosk -> Frosken). Og klabblars. Kjært barn har mange navn
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 25. oktober 2009 #15 Skrevet 25. oktober 2009 vi har en cavalier king charles spaniel som heter kira
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 #16 Skrevet 25. oktober 2009 Har ingen hund nå, men hadde en sort Labrador en gang som het Trine. Har lyst på en til og den skal hete Tanja
LinnisR83 Skrevet 25. oktober 2009 #17 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har ei beagle tispe som heter Luna. Hadde en dalmatiner som het Hero, en flatcoated som het Zippo, en dobberman som het Odin, og ei leonberger som het Emma.
Gunner Skrevet 25. oktober 2009 #18 Skrevet 25. oktober 2009 Nemi og Marly er nabohundene. Franske bulldoger. ;p
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. oktober 2009 #19 Skrevet 25. oktober 2009 Haha, en hund som heter Trine! Nå har jeg hørt deg også.. Har bare hørt om en tarantelle som heter det fra før av, ellers vet jeg bare om mennesker som navnesøstre! Jeg synes disse navnene er litt fine, som jeg vet av noen hunder som heter; Ronja, Kaja/Caya, Lara, Amy, Jacko, Rocky, Dino
reven37 Skrevet 25. oktober 2009 #20 Skrevet 25. oktober 2009 Vi fikk en skjønn liten Berner Sennen tispe for 2 dager siden :-) Hun har fått navnet Molly.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. oktober 2009 #22 Skrevet 25. oktober 2009 Ååååh,. fra hvilken oppdretter skal du ha BS? Har en bs-hann på 3,5 år, hans offisielle navn er Apoletanos ZoomZoom, men her hjemme heter han Findus:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. oktober 2009 #24 Skrevet 25. oktober 2009 Schæfer. Hun heter Xena. =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. oktober 2009 #25 Skrevet 25. oktober 2009 Må jo nesten bare vise frem bilder av henne: http://vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå