Patetica fåkksi Skrevet 29. oktober 2009 #26 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg kunne lagd Beef Jerk av en viss mann som jobba her i sommer. Anne B. ; Jeg og Lykkeliten deler sjebne; vi bor med briter i Spania, og briter liker prikkekuk, eller Spotted Dick som det heter på originalspråket. Det er en dessert.
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #27 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg spiste sauehjerne rett før man skjønte at det var dumt m Kreuzfeld-Jacobs og sånt, og kalvestrupe på en restaurant i Paris (Nam!). Tunge er standard julemat, oksetunge altså, og i min barndom fikk man kjøpt jur i skiver i kjøttdisken som pålegg, veldig deilig. Bevertunge er kult fordi det smaker bjørk. Lungemos er middagsfavoritt. Levergryte er uslåelig.
Patetica fåkksi Skrevet 29. oktober 2009 #28 Skrevet 29. oktober 2009 Eks-svigers lurte meg til å spise kanin en gang. De sa det var kylling. Jeg kan fortsatt se for meg den kaninen jeg spiste, med lange ører og DET Sad Sam-blikket.
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #29 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg spiste froskelår. Frivillig. Det smakte frosk - rett og slett. Ingen grunn til gjentakelse.
Patetica fåkksi Skrevet 29. oktober 2009 #30 Skrevet 29. oktober 2009 Gi meg heller et fat med frosk enn jur, strupe og lunger. Hva blir det neste? Monkey boobs? *mip-mip-fuglen-løpelyd*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå