Gå til innhold

kætsjupfaen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne lagd Beef Jerk av en viss mann som jobba her i sommer.

 

Anne B. ;

Jeg og Lykkeliten deler sjebne; vi bor med briter i Spania, og briter liker prikkekuk, eller Spotted Dick som det heter på originalspråket. Det er en dessert.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg spiste sauehjerne rett før man skjønte at det var dumt m Kreuzfeld-Jacobs og sånt, og kalvestrupe på en restaurant i Paris (Nam!). Tunge er standard julemat, oksetunge altså, og i min barndom fikk man kjøpt jur i skiver i kjøttdisken som pålegg, veldig deilig. Bevertunge er kult fordi det smaker bjørk. Lungemos er middagsfavoritt. Levergryte er uslåelig.

Skrevet

Eks-svigers lurte meg til å spise kanin en gang. De sa det var kylling.

 

Jeg kan fortsatt se for meg den kaninen jeg spiste, med lange ører og DET Sad Sam-blikket.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg spiste froskelår. Frivillig. Det smakte frosk - rett og slett. Ingen grunn til gjentakelse.

Skrevet

Gi meg heller et fat med frosk enn jur, strupe og lunger. Hva blir det neste? Monkey boobs?

*mip-mip-fuglen-løpelyd*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...