AccidentalMum Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Nei! Ting smaker ikke BEDRE med kætsjup! Det smaker kætsjup og det er drit. Jeg vil at maten min skal smake det den er, ikke en flat suppe av sukker. Drittsang som sitter fast i hjernen. Og drittoppgave som ikke skriver seg selv.
Libido- Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Nå er vel ikke ketchup anbefalt av FHI? Dermed veldig frivillig?
Eva_81 Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 ENIG! Ketchup ødelegger maten. Kan ikke fatte og begripe hvorfor folk putter ketchup på all slags mat. Og piffikrydder for den saks skyld;) Ja til ketchup på pølser, og bare der!!
frk Nilsen Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Ketchup er noe dritt! Kun til pølser! Piffikrydder og grillkrydder er djevelensverk, det er enda mere håpløst enn ketchup
Patetica fåkksi Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Prøv å bo med en brite. Da snakker jeg salad cream, HP sauce, horseradish og annen gøgge, for ikke å snakke om de "søte" sennepssausene. Salad cream smaker oppkast blandet med eddik og zalo. Og det stinker ut hele huset om det ikke går i oppvaska med én gang. Men de heller eddik over pommfri'n og da. Enhver logikk sier at de har en smak som ikke ligner grisen, men det finnes et unntak; Det finnes én brite med god smak, den glimtet til når han valgte meg.
Reveenka Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Ah, nå skjønner jeg hvorfor britene er henfalne til matkrig..
Gjest sug lut Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Åååå, kan jeg få bo med mannen din? det finnes ikke en saus jeg ikke liker, men jeg har en matpurist-elitist. Forøvrig: barbeque-saus danker ut ketchup under osten på ostesmørbrød.
Patetica fåkksi Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, ostesmørbrød skal kun ha ost og oregano. Hva er en matpurist-elitist? Det høres uansett spennende ut. Saus derimot er ikke spennende selv om jeg skal si meg enig i at det er prikken over i'en når man skal fortære en nydelig biff med bakt potet. Og til taco. Men å kline med en gøgge hvis konsistens har mye til felles med det som er grunnen til at vi to ble tre, samme farge som en moden kvise og en lukt som minner om tre ukers sure sokker og askebeger, neeeeei. Det er bare ødeleggende.
Gjest sug lut Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 En matpuristelitist er en med dårlig fantasi på sausfronten, som aldri ville finne på å kjøre curry paste under osten sin eller spise sennep med skje, og med kjedelige smaksløker etc som påstår man kan kjenne forskjell på ting som ikke har annen forskjell enn pris&propaganda.
Patetica fåkksi Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Det kunne ikke falle meg inn å kjøre curry paste under osten og aldri - ALDRI spise sennep uansett hvilket bestikk den ble spist med. Sennep og nyrer er det verste som finnes, ja og ost, løk og salad cream, og briten som er en ihuga steak and kidney pie-sluker syns det er morsomt å spise dette foran meg.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 mmm salad cream syns det er godt jeg, sennep, majones og ketchup ogsaa og bbq sauce og curry paste - men aldri til ost det blir som aa ha ost til fisk.. uff.. liker relish ogsaa samt chutney. men nyrer? aldri i verden om jeg kan spise kroppens renseannlegg, saa der er vi enig
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 mmm salad cream syns det er godt jeg, sennep, majones og ketchup ogsaa og bbq sauce og curry paste - men aldri til ost det blir som aa ha ost til fisk.. uff.. liker relish ogsaa samt chutney. men nyrer? aldri i verden om jeg kan spise kroppens renseannlegg, saa der er vi enig
Patetica fåkksi Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Spiser briten din nyrekake, Lykkeliten2?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 nei. han spiser ikke innmat, eller fisk med ben i, eller kylling med hud paa, eller mat som han maa lage selv, eller i det hele tatt varme selv. Kunne fint levd paa iskald cadbury sjokolade (caramel) tror jeg. Ingen matmons med andre ord. det beste han vet er chili con carne og lasgne.. engelk og greit og billig - men doergande kjedelig liken virkelig din nyrekake? uaehh.. liker han black pudding ogsaa?
Patetica fåkksi Skrevet 28. oktober 2009 #17 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, steak and kidney pie og pork pie går ned på høykant. Pigcake som jeg kaller det. Tilogmed frøken Fryd sier "Mama dame pigcake por favor" - hun liker det faktisk. Jeg veit ikke hvorfor hun snakker spansk til meg forresten. Ja, han spiser black pudding også.. og den spanske varianten, morcilla, har ris inni så den ser akkurat ut som en kroppsdel som har ligget en stund og har nå masse hvit mark.
Anne-B. Skrevet 28. oktober 2009 #18 Skrevet 28. oktober 2009 Ketchup skal kun på spaghetti sammen med smeltet smør til stekt seibiff og raspede gulrøtter, eller på hjemmelaget luksusburger.
Gjest sug lut Skrevet 28. oktober 2009 #21 Skrevet 28. oktober 2009 Hva er det du antyder, at dama over deg har en prikkete kuk? Ellers er alt av innmat snæks. Nyrer er en delikatesse, hjerte og lever og strupe og til og med hjerne (nei, det er vel ikke innmat, men det er inni) har jeg spist og likt.
Patetica fåkksi Skrevet 28. oktober 2009 #22 Skrevet 28. oktober 2009 Du kødder? Jeg veit forresten at de selger hjerner på supermarkedene her, de kommer på glass med væske rundt. Jeg refererte til denne: http://www.texaschapbookpress.com/magellanslog96/insanities/spotteddickpudding.jpg
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 29. oktober 2009 #24 Skrevet 29. oktober 2009 herremannen liker sjokolade.. andre desserter som ikke inneholder sjokolade klarer han seg fint uten. navnet er bra de selger bittesmaa hjerner i ferskvaredisken her ogsaa, tror det er fra lam. Det mest eksotiske jeg har spist er slange, nei forresten jeg har ogsaa smakt beef jerkey av hund i Kina. ikke fan av noen av delene
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 29. oktober 2009 #25 Skrevet 29. oktober 2009 nyrer smaker piss! lever smaker levret blod og strupe hoeres lite matnyttig ut. prikkete kuk har jeg ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå