Gå til innhold

Pip :) Balder ankom verden 07:19 i morges :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kos dere masse med det nye tilskuddet i familien. Varme tanker fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye vennen ! ååååh som jeg har fulgt med inne her nå for å se hvordan det har gått med deg !!! Håper vi kan snakkes snart og at alt går bra med deg. GODE klemmer

Skrevet

Gratulerer så mye:) Kos dere med den lille:)

Skrevet

Jøje! Tusen tusen takk,småtøser og fruentimmere! En million svar joh :D

Begynner å tenke på hjemveien, føler liksom at jeg ikke har så mye på barsel å gjøre lenger. Er jo andregangs og vandt med ting etterhvert, har vært hos legen som sa at Balder var tipptopp med sterkt hjerte etc og hun så heller ingen grunn til at jeg skulle bli værende her....

Så da venter det middag hos min mor hvor Isa har vært siste dagene,- og et sikkert ganske rørende øyeblikk hvor storesøss eeendelig får møte en utenpå-lillebror istedenfor en diger mage...Gleder meg glugg!

Formen nå er mye bedre enn da lillemor kom til verden. den gang var jeg jo sliten i ukesvis,nå er jeg ok,- sånn bortsett fra vagging og at jeg setter meg veeeeldig forsiktig ned... Bekkenløsning og sting gjør meg ikke akkurat til en grasiøs ballerina ;P

Gled dere, dere som venter! Å lese fødselshistorier hjalp meg også enormt,bergen81, man forbereder seg psykisk på jobben som kommer... Håper dere får drømmefødsler alle som en! Og snart får oppleve lukten og mykheten av verdens fineste nurk :)

Tigerpotepus, skal tenke på deg hele tiden nå! Og krysse fingrene for at det blir fint for deg!

Sniker nok fremdeles her inne en stund for å få med meg hvordan det går med dere etterslentrere og dere som står for tur :) Ah,verden er deilig! :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos dere masse :)

Skrevet

Gratulerer! :)

Jeg grugleder meg selv.. 'gammel' dame på 32 som skal gjennom dette for første gang. Bare 13 dager til termin. Spennende!

Skrevet

GRatulerer så masse Uglemamma! HErilg historie og jeg kjenner meg igjen i både sprøyteskrekk og poff :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...