Gå til innhold

Hvilken kjendis så du sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Coldplay og han fele-gutten.. Husker ikke navnet

Im in love with a fairytale..

Rybak ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carola på Gardemoen. Det var et lite opptrinn siden jeg har hatt et crush på henne siden fangad av en stormvind. Synes det er stas å se kjendiser jeg da. Ikke vokst fra meg det enda. Fnis.

Skrevet

Sturla Berg Johansen, var på båttur med båttur med han, tihi :-) Han hadde med seg broren til kronprinsessen ;-) Var ikke noe planlagt båttur med han altså, var bare tilfeldigvis på samme båt som han i 11. De kom å sneik seg ned på bordet vårt, så vi følte oss helt utskvisa!!

Skrevet

Haha, jeg så også Carola på Gardermoen for ikke lenge siden! Vi kom med samme fly;o)

Skrevet

Tøysetipp:

Jeg møtte henne en gang i en liten butikk da jeg var 12-13 år og var superfan. _Det_ var stort det. :-D

Skrevet

Per Inge Torkelsen.

Skrevet

Hallelujahguttanj.. ;P

Skrevet

På cafeene på grunerløkka er det jo også ofte kjendiser, og der så jeg sist Pia Tjelta og Linn Skåber.

Skrevet

Clint Eastwood. Men det er noen år siden nå.

Skrevet

Jonas Gahr Støre her om dagen. Ser jo ofte noen kjente rundt om i byen her...

Skrevet

Gikk forbi Klaus Joachim Sonstad i forrige uke... Woho! Klarte heldigvis å la være å hilse på ham slik jeg gjorde da jeg gikk forbi Are Sende Osen for et par år siden:)

Skrevet

Møtte faktisk på hele kronprinsfamilien sist jeg var på Geilo.

Kronsprinsessen handlet i samme butikk som oss og kort tid etter så vi hele familien. Var litt morsomt fordi kronprinsen ropte på Magnus og sønnen min snudde seg og lurte veldig på hvem som ropte på han (har et lignende navn). Min sønn ble noe forvirret når han ikke så noen av de han kjente;-)

Skrevet

Marianne Rokne. vet ikke om hun regnes som kjendis akkurat. hun liker iallefall ikke å bli kalt det. hehe...;) en venninne av meg..;)

Skrevet

Det må være Lenny Kravtiz tror jeg.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Helene Christensen (dansk supermodel), vi tok samme fly fra Danmark til New York:)

Hun satt på første klasse selvfølgelig, men jeg så henne godt for jeg satt rett bak på buisness class he he:)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Eller Helena heter hun vel.....

Skrevet

Martha Louise og Gaute Ormåsen. Ikke sammen da ;-)

Skrevet

Han Håkon fra Idol for han jobbet på Capello (en kafe) i Bergen.

Trond Viggo Torgersen på Augustins for en måneds tid siden på Augustins på Galleriet. Og Helge Jordal. Han spiser visstnok middag på Augustins hver ettermiddag...

Og så har jeg sett Hugh Grant i London en gang, men det er lenge siden. Han så skikkelig shabby ut husker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...