Gjest Sekretøsa Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Aksel Hennie og Miss Damli Aaberg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Så Eli Hagen på trikken her om dagen, Jonas Gahr Støre på Karl Johan og Hotel Cæsar hadde innspilling på jobben for et par uker siden (kjendis og kjendis herr og fru blom;)
Papegøyeblomst Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Satt ovenfor han derre ole martin alfsen, eller hva han heter, på bussen her en dag..Han som er sånn mesterkokk og er med på fire-stjerners middag på tvn..Han er ganske kjekk, egentlig...
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 John Cleese, Jan Teien, Sturla Berg-Johansen.
Tante Bassa Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Terje Sporsem, på Ikea på mandag. Eli Rygg kjenner jeg, så henne treffer jeg rett som det er :-)
Miss Misantrop Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Paul McCartney og til gangs forklarte han hvordan han laget Yellowsubmarin og at han syntes det var sååå rart at barn fortsatt gledet seg over låta.
Mom2Two Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Ser stort sett en eller annen A, B eller C-kjendis hver gang jeg beveger meg ute her i Oslo. Tror nesten aldri jeg handler matvarer f. eks uten at jeg ser en eller annen kjendis i butikken her. Siste jeg så tror jeg var Celina Middelfart.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Så Tone Damli på IKEA, men det er sikkert over et år siden =P Ellers var jeg på fest med Torbjørn Røe Isaksen i sommer, men veit ikke om det teller?! =)
Ulldott Skrevet 23. oktober 2009 #14 Skrevet 23. oktober 2009 Så tøft! Langemann er helten her i huset!
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. oktober 2009 #15 Skrevet 23. oktober 2009 Så Venke Knutson, Abid Raja, ho som den siste Ungkaren valgte og Tor Erling Staff på under en time! Ooooh. Hehe.
cherry coke Skrevet 23. oktober 2009 #17 Skrevet 23. oktober 2009 Petter Stordalen og dama og Sturla Berg Johansen på Alex sushi for ikke så lenge siden. Gjorde ingenting for meg...;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. oktober 2009 #18 Skrevet 23. oktober 2009 Lite bevandret som jeg er i verken hovedsteder eller in-steder, så er det flere år siden jeg så en kjendis. Litt usikker i hvilken rekkefølge (altså hvem som var sist) for jeg så dem vel omtrent på samme tid; ene var Wenche Foss på Galleriet i Bergen (holdt på å stupe inn i et butikkvindu), han kisen som har hovedrollen i Monstertorsdag kjøpte Saccosekk av meg da jeg jobbet på Living (skjønte ikke hvem han var før han hadde gått) og Lars Andreas Larssen på Hotel Continental (?) i Oslo...Wooooh!
petite fleur Skrevet 23. oktober 2009 #19 Skrevet 23. oktober 2009 Ser heller ikke kjendiser så ofte lengre nå når jeg har flyttet til Tromsø, men noen er det jo. Den siste jeg så var Kristin Halvorsen, hun var på skolen hvor jeg jobber som lærer og hilste på meg og klassen min + var med på mandagsinfoen vår :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. oktober 2009 #20 Skrevet 23. oktober 2009 Hahaha, ja det var skikkelig stort! Men jeg ble faktisk litt starstruck av Tor Erling Staff. Han er crazy, men så utrolig morsom allikevel Hehe.
Tommage♀♂ Skrevet 23. oktober 2009 #22 Skrevet 23. oktober 2009 Er ikke så mange kjendiser her rundt om, hehe... Og om jeg ser en er det stort sett glemt innen jeg kommer hjem. Men jeg husker hvertfall at jeg har ekspedert Hu derre fra Jondal, men det var da jeg bodde der og jobber på Sparen. Og hun heter?
Lovemychild Skrevet 23. oktober 2009 #24 Skrevet 23. oktober 2009 Ja, Langemann er helten her i huset også, så det var veldig stor stas da han flyttet inn ved siden av Men, mini ble jo litt skuffet da han ikke var Langemann hele tiden da;) Men, han syntes jo det er skrekkelig tøft at han kjenner Langemann da
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 #25 Skrevet 23. oktober 2009 vegard ylvisåker, ser han ofte for tiden siden han holder på å pusse opp det nye hus sitt borti gaten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå