ScaryMama Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #26 Skrevet 23. oktober 2009 Fikk ikke åpnet linken men jo det var en trøst!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. oktober 2009 #27 Skrevet 23. oktober 2009 du må fjerne mellomrom. Ellers så er den førstesak på db.no nå.
Ksenia & Anjem Skrevet 23. oktober 2009 #28 Skrevet 23. oktober 2009 Kjede seg? Klarer du ikke å aktivisere han?
Fire småtroll Skrevet 23. oktober 2009 #29 Skrevet 23. oktober 2009 Leste akkurat på pandemi.no at de som har barn under 6 mnd i husstanden kommer først i køen når de begynner vaksinere den friske delen av befolkningen.
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #30 Skrevet 23. oktober 2009 Godt å se vi med små barn også blir prioritert:) Nå synes jeg faktisk vi som har små barn under 6 mnd burde være i risikogruppen jeg da. Jeg er også hjemme i permisjon og har en på 2 i barnehagen. Heldigvis har ingen i barnehagen hennes blitt syke, men mye kan skje de neste 3 ukene(hvis det er så lenge vi må vente).
ScaryMama Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #31 Skrevet 23. oktober 2009 Takk Purr og 2 prinsesser for at du ser poenget mitt! Skulle trodd jeg var verdens største egoist for at jeg har lyst til å beskytte barnet mitt!
tre små... Skrevet 23. oktober 2009 #32 Skrevet 23. oktober 2009 skjønner deg på en måte.. har selv en baby på 2 måneder og man er jo så klart bekymret for de små og vil beskytte de.. samtidig som jeg skjønner deg litt så ha jeg også forståelse for at dei risikogruppene må komme først, og er glad vi med babyer under 6 måneder kommer rett etter dette:) får nok bare trøste oss med det tror jeg.. har også barn i barnehagen og vurderer faktisk å ha de hjemme dersom det dukker opp tilfeller i barnehagen... iallefall til de har blitt vaksinert!
Groosalugg Skrevet 23. oktober 2009 #33 Skrevet 23. oktober 2009 Det er litt forskjell på å skrive at du mener familier med babyer under 6 mnd. burde bli prioritert, enn å antyde at dere burde bli prioritert foran de som er overvektig.. En kan ikke sette grupper opp mot hverandre på den måten.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. oktober 2009 #34 Skrevet 23. oktober 2009 sjansen er jo der for at dere kan bli syke uansett, vaksnen er jo tross alt bare 70% trygg. Det eneste du kan gjøre for å være 100% trygg er å låse deg og dine inne til alt er over. Bare ro ned og vent på tur....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå